Translate

vineri, 30 aprilie 2010

PREMII

ACEST PREMIU AL VOI OFERI PENTRU A LE INSORII INCEPUTUL DE WEKEND DRAGELOR MELE PRIETENE VIRTUALE PE CARE LE PUP SI LE UREZ UN WEKEND PLACUT.

   GABRIELA
   DANIELA
   YVONNE
   MIHAELA
                                     LILI
                                       PRIMII PASI IN BUCATARIE
                                     SARAH
                                     MIMI
                                     JUDY
                                    PARADIS
                                    DIAMOND LOVES CUISINE

13 comentarii:

  1. Draga Mirela,
    m-a bucurat premiul tau...esti o super scumpa! Multumesc! Niste zile de primavara-vara superbe!
    Te pup cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela, ce surpriza placuta.Multumesc mult ca te-ai gandit si la mine.
    Te pup si-ti doresc si eu un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela, ce surpriza placuta.Multumesc mult ca te-ai gandit si la mine.
    Te pup si-ti doresc si eu un weekend minunat.

    RăspundețiȘtergere
  4. cU MULTA PLACERE MIHAELA,TE PUP SI EU!

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga yvonne,nu pot sa nu ma gandesc la tine,pentru-ca ai fost cea care mi-ai dat un impuls pentru a continua blogul,am putine prietene pe aici,iar tu esti una dintre ele.Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc mult pentru frumosul premiu!Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu multa placere Mimi,si eu te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela, ai multe prietene, dar le vei cunoaste in timp.
    Am revenit sa-ti spun sa nu te superi, dar premiul il voi posta doar luni, pana atunci as vrea ca multa lume sa vada si sa adere la ideea Yafei si a Boscodinei.Te invit si pe tine, daca-ti face placere sa ni te alaturi.
    O seara frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ma supar Yvonne,mi-ar face placere sa ma alatur voua,dar care v-a fi reactia celorlalte,eu sunt noua pe aici si nu prea stiu cum se procedeaza.O seara frumoasa si tie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc foarte mult Mirela,de premiu.Chiar mi-a insorit bine ziua de astazi,pentru ca la noi la Torino ploua de rupe si pe deasupra mai sant si racita cobza!Te pup dulce!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt nespus de fericita pt premiu iti multumesc din suflet.L-am luat si l=am pus la loc de cinste:)pupici un weekend placut si tie si distractie placuta de 1 Mai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Cu multa placere Gabriela si insanatosire grabnica.Te pup si multa sanatate.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur ca ti-a placut ptremiu Primii pasi in bucatarie.De 1 mai mergem la mici si gratare.Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere