Translate

joi, 29 aprilie 2010

RULADE FRAGEDE

1 kg faina
1 cana mare  untura de porc
100 gr zahar
3 galbenusuri
100 gr iaurt
1 praf de copt
1 lingurita bicarbonat
1 praf de sare
vanilie
 Faina se amesteca cu untura pana devine faramicioasa,apoi se aduga restul ingredientelor.se framanta pana se leaga aluatul si se da la rece 1 ora.

 Se imparte aluatul in 6 parti ,fiecare parte se intinde in forma de triunghi ,se unge cu umplutura(gem,nuca,mac,branza)eu am umplut cu mac si cu dulceata de visine,se ruleaza si se taie de 3-4 cm(depinde cat vrem de lungi.Se aseaza in tava si se coc cca 15-20 minute.Se pudreaza cu zahar macinat calde.

6 comentarii:

  1. Arata tare bine ruladele acestea.Nu cred ca le voi putea face din motivul ca aici nu gasesc untura:( si mi dor de niste haiose.Iti doresc o saptamina faina..ps.cind fac rost de untura,atunci le prestez.mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Paradis,draga mea se poate inlocui untura cu untul ,doar sa fie din cel mai gras,sau poti cumpara slanina si sa o topesti tu ca se face foarte usor (eu asa imi obtin untura).Te pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Usor si rapid!!!!Sa stii ca mi-ai dat o idee!!!
    Multumesc!!!
    Sa ai o zi Frumoasa!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. fff bine arata!untura nu am,dar cred ca merge inlocuita cu unt 80% grasime,nu?!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mimi draga merge si cu unt.Multumesc esti draguta,te pup si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere