Translate

sâmbătă, 24 aprilie 2010

SALATA DE LEGUME

Acest aranjament l-am vazut pe multe bloguri,nu stiu a cui a fost ideea aranjamentului,dar a fost buna,si mama mea facea asa ceva dar in castron de yena dreptunghiular si fara ciuperci deasupra,era ornat cu  maioneza .
 Eu astazi am facut din :
  1 morcov
 100 gr mazare
 1 conserva ciuperci
 6 linguri maioneza
 cateva fire de cozi de ceapa verde
 cateva fire de patrunjel
 Aranjament:
 Intr-un bol rotund am pus folie de plastic ,am aranjat ciupercile,peste ele am pus patrunjelul tocat,lateral firele de ceapa,peste patrunjel am pus morcovul razuit,am pus  3 linguri maioneza,peste mazarea,maioneza,ciuperci.Se lasa cateva ore la frigider,dupa care se rastoarna bolul  pe un platou.
 Se serveste ca aperitiv.

2 comentarii:

  1. Cautam retete de aperitive deosebite pentru o masa festiva si am gasit aceasta salata frumos aranjata. Mersi, o sa o incerc in curand. Cu bine, Georgeta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu multa placere Georgette si te mai astept in bucataria mea.Pupici si o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere