Translate

duminică, 9 mai 2010

CORNURI CU BRANZETURI SI MARAR

500 gr aluat de paine care l-am framantat cu apa minerala .
200 gr branza de burduf(sau telemea)
3-4 felii branza topita
1 legatura marar
 Se  imparte aluatul in cate vreti de mari sa iasa cornuletele,se intinde fiecare bucata in forma rotunde se taie ,se aseaza pe fiecare triunghi cate o bucatica de branza topita,faramituri de branza de burduf si se presara marar.Se ruleaza si se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt,se ung cu ou,se presara susan,se lasa 15 minute la odihnit si se coc pana se rumenesc.
 Se pot servi oricand ne este pofta.

8 comentarii:

  1. Arata foarte bine si cred ca sint tare delicioase.Brinza burduf am si eu si vreau sa le incerc.Multumesc.O duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Buuuun....mi-e dor de branza cu marar....nu-mi trimiti 2,3,4,5 cornuri???
    Astept(ca tare mi-e pofta)!!!!!!!Sa ai o saptamana frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Paradis,sunt foarte bune si se pastreaza moi mai multe zile pastrateintr-o cutie inchisa.Sa-mi spui cum ti-au placut.Te pup si o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Judy,cu toata placerea iti trimit dar doar unul a mai ramas,,,O saptamana frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  5. sotul meu e innebunit dupa marar! trebuie sa incerc si eu reteta asta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este foarte usor de facut si foarte gustoase,multumesc de vizita Kadiavsdutzu te pup si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  7. le-am testat, cu ceva modificari, pentru ca aici la mine nu gasesti usor branza de burduf, dar au iesit exceptional! Multumesc frumos pentru idee!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ma bucur ca ti-au placut si sper sa te mai pot incanta si cu alte retete.Te pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere