Skip to main content

VARZA NOUA UMPLUTA

Ideea cu varza umpluta este a lui MIHA ,doar ca eu am facut 2 mai mici,nu una mare.Oricum sunt foarte gustoase si repede de facut mai ales pentru cele carora nu le place sa inveleasca sarmale.
2 verze mai micute(ale mele au fost cat pumnul)
100 gr carne de porc
50 gr orez fiert
3 legaturi ceapa verde
3 linguri ulei
sare,piper,boia,cimbru
 Varza se scobeste in mijloc in partea de sus nu cea cu cotorul.Carnea de porc se macina(eu am taiat-o cubulete)si am calit-o impreuna cu ceapa,la urma se pune orezul fiert si se codimenteaza,cu aceasta umplutura se umple mijlocul de varza,se aseaza intr-o cratita se pune de treisferturi apa,se acopera cu folie de aluminiu si se da la cuptor pana este fiarta varza,dupa care se ia folia si se mai lasa pana se rumenesc putin
varzutele.Se servesc cu sos de rosii sau marar.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks