Translate

miercuri, 2 iunie 2010

COSULETE CU MASLINE SI CARNAT

Asa cum am spus la PAINEA FLOARE,din restul de aluat am facut aceste cosulete.
 Am intins aluatul cam de 0,5 cm pe care l-am taiat sub forma de floare (cu forma de fursec),le-am asezat in tava iar marginile de aluat le-am taiat fasii de 4-5 milimetri care le-am rasucit cate doua si leam asezat pe floarrea din tava tot roata,pe margine in mijloc am pus feliute de carnat,am umplut cu masline taiate iar deasupra am asezat cate o feliuta de branza topita.Le-am lasat sa cresca cca 20 minute dupa care se ung cu ou si se coc pana se rumenesc.Se servesc atat calde cat si reci.

2 comentarii:

  1. Ce idee buna, cu siguranta voi face si eu, arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Liana,sa-mi spui daca ti-au placut,poti pune si alte umpluturi.O seara placuta.

    RăspundețiȘtergere