Translate

sâmbătă, 10 iulie 2010

CLATITE DE CIOCOLATA CU BRANZA DULCE , VISINE SI PIERSICI

Aluatul de clatite este cel de la clatitele cu ciocolata din care au iesit 15 clatite.
Umplutura:
300 gr branza dulce,zahar dupa gust,1ou,vanilie,3 linguri gris.
1/2 kg visine fara samburi
3 piersici decojite si feliate.
Sos:200 gr smantana ,3 oua,4 linguri gris,100 gr zahar
Pe fiecare clatita asezam cate o lingura din crema de branza peste care punem un strat de visine,impachetam clatita si o asezam intr-un vas de yena uns cu ulei si tapetat cu pesmet,asa procedam cu toate peste care asezam feliile de piersica si  turnam sosul .Asezam vasul intr-o tava in care putem pune 1 cana apa fierbinte si dam la cuptor pana trece proba scobitorii(apa din tava se mai cpmpleteaza),eu am  tinnut-o la cuptor ,la foc mic1 h si 30 minute,dar depinde de cuptor.

8 comentarii:

  1. eu si familionul meu adoram clatitele cu branza.n-am incercat insa niciodata sa pun fructe in compozitie.arata minunat!pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Sarah,sunt intradevar f bune,dar nu am pus fructele in compozitie,totul se pune in clatita simpla cu ciocolata(adica branza si visinele).pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Tot am zis ca o sa fac si eu clatite de ciocolata, iar umplutura cu branza si visine imi place tare mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt foarte bune,sa le faci ,sigur o sa-ti placa.Te pup si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai ce clatite ai facut!!!arata foarte bine si am sa le fac si eu sigur ca tare bine mai arata!Sincer n-am incercat aceasta combinatie si sant tare curioasa sa le incerc si sa le infulec,mai ales ca are si branzica...exact pe gustul meu!te pupacesc Mirelus,o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Gabriela,sunt tare bune,noi le-am infulecat deja,sa-mi spui cum ti-au placut.Te pup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  7. Woooww...o combinatie interesanta! chiar imi place.! Premii frumoase te asteapta pe blogul meu. Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc nely,dau fuguta sa le iau.te pup si o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere