Translate

joi, 22 iulie 2010

GOMBOTI CU PRUNE

Aluat:
1 kg cartofi
100gr gris
1 ou
2 linguri zahar
un praf de sare
300 gr faina
Umplutura:
1 kg prune
Cartofii se cuarata,se fierb si se mixeaza un piure,reci se amesteca cu restul de ingrediente,aluatul iasa foarte moale si se modeleaza cu mainile ude.
Prunele se oparesc si se curata de pielita,se scot samburii.
Se pune la foc o cratita cu apa si incepem sa modelam gombotii care se pun direct in apa clocotita,cand se ridica sunt fierti si modelam altii.Se pot tavalii prin pesmet sau se pot servii cu diferite sosuri dulci(vanilie,ciocolata).Sunt foarte fragezi si pufosi,raman asa cateva zile pastrati intr-o cutie cu capac.

8 comentarii:

  1. Asta as manca cu cea mai mare placere imi facea bunica la Fenlac langa Arad,super...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce pofta mi-ai facut! Voi face cat de curand.
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bune..mie tare mult imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc pentru aprecieri,si noua ne plac tare mult Surac si am manca tot timpul,Nely ti-am trimis si tie o portie,,,Bianca te astept cu o portie si pe tine .Va pup si va doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt un deliciu.............si mie imi plac tare mult.
    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  6. Intradevar sunt un deliciu.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buni, iar ai tai arata tare apetisant.
    Weekend placut iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Yvonne,weekend placut si tie!

    RăspundețiȘtergere