Translate

miercuri, 14 iulie 2010

TORT CU VANILIE VISINE SI COCOS

CUM MAINE 15.07.2010 IMPLINESC FRUMOASA VARSTA DE  40  ANI ,M-AM CADORISIT CU UN TORT PE GUSTUL MEU
Blat:
6 oua
100 gr zahar
100 gr cocos
4 linguri faina
2 linguri ulei
3 linguri apa minerala
1/2 praf de copt
 Galbenusele se freaca spuma cu 50 gr zahar,praful  de copt si uleiul,se adauga nuca de cocos si faina alternand cu apa minerala.La sfarsit se adauga albusele batute spuma cu 50 gr zahar.Se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si se coace cca 20-25 minute.Se lasa la racit.
 Crema:
1 plic budinca de vanilie
200 gr unt
Budinca se fierbe cf instructiunilor,cand este rece se amesteca cu untul spumuit.
 300gr visine fara samburi
Pentru ornat:
500 ml frisca
 Blatul racit se taie in doua,se insiropeaza cu zeama de la visine indulcita,se toarna 1/2 din crema peste o parte din blat peste care asezam visinele si cealalta 1/2 de crema,asezam si celalat blat peste crema si dam la rece pentru 1 h.
 Intre timp batem frisca cu care ornam tortul dupa imaginatie.
 Se da la rece cateva ore.

19 comentarii:

  1. La Multi Ani!multi,multi inainte cu sanatate si fericire!
    ...iar tortul...ah,...yummyyy!!!
    Te ţuc si sa ai o zi minunata miine!

    RăspundeţiȘtergere
  2. LA MULTI ANI! draga mea Mirela.
    Sa te bucuri de tot ce este bun si frumos alaturi de cei dragi tie.
    Te pup si te imbratisez cu mare drag!

    RăspundeţiȘtergere
  3. La multi ani, fericiti, sanatosi si plini de bucurii iti doresc.
    Tortul arata extraordinar, iar felia m-a dat gata.
    Te pup cu drag si-ti doresc o zi cat mai frumoasa.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Mirela:

    La mulți ani fericiți!

    E cu schimbare de prefix???
    Feliuța de jos e pentru mine?Bine o servesc!Mulțumesc a fost tare delicios!
    Pe bune tortul simplu si de mare efect,ador orice combinație care are si vișine(numai din alea puse cu zahar la rece).
    Petrecere frumoasa si pofta buna!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Multumesc fetelor,ati fost primele care m-au felicitat,asa ca o feliuta pentru fiecare,asa bucuroasa nu am fost de mult si asa felicitata,ma bucur ca v-a placut tortul.Va pup si va doresc o seara placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  6. La multi ani (in avans), Mirela!
    Foarte fain arata tortul.

    RăspundeţiȘtergere
  7. Multumesc,si multumesc si de vizita,te mai astept cu multa placere.Te pup si o seara placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mirelus,ai facut un tort,yummyyy,yummyyy!!!La Multi Ani scupica mea!I-ti doresc multa,multa sanatate si tot binele din lume!pupicei,pupicei,multi pupicei!Petrecere frumoasa!si cadoul te asteapta la mine pe blog!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Multumescccc muuult Gabriela,esti draguta ca de fiecare data,vin numai decat dupa premiu.pupici

    RăspundeţiȘtergere
  10. La multi ani!!!!Sa traiesti multi,multi,multi ani sanatoasa si fericita!!!!Te imbratisez!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. Multumesc draga Judy,sunt tare fericita de urarea ta.Te pup !

    RăspundeţiȘtergere
  12. LA MULTI ANI draga mea,sa ai parte de multa iubire,sanatate si tot ce-ti doresti in viata sa ti se implineasca santem de aceeasi varsta,nu am reusit sa-ti las comenturi,se spune ca niciodata nu-i prea tarziu,ma bucur ca premiile le-ai primit si ursuletul iti daruieste florile din partea mea,te pup dulce de mii de ori si-mi place tot ce creezi pe blog

    RăspundeţiȘtergere
  13. si-ti multumesc pt.feliuta,a fost delicioasa,doar privind-o,mie oricum imi place cocosul mai nimerit am sa-ti mai las cateva cadouri pe blog numai sa am timp

    RăspundeţiȘtergere
  14. Salut,

    Am intrat pe blog-ul dvs. si ne-a placut foarte mult - aveti retete culinare delicioase YUM!!! YUM!!!
    Ne-am bucura sa va avem in familia Petitchef

    Am fi incantati daca ati dori sa adaugati blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com astfel incat utilizatorii nostri, cat si noi, sa ne putem bucura de retetele dvs.

    Petitchef este un portal frantuzesc bazat pe retete culinare. Cateva sute de blog-uri sunt deja inscrise si beneficiaza de expunere pe Petitchef.

    Pentru a adauga blog-ul dvs. la http://ro.petitchef.com puteti folosi http://ro.petitchef.com/?obj=front&action=site_ajout_form sau puteti merge la http://ro.petitchef.com si dati click pe "Adauga blog-ul tau".

    Toate cele bune,

    Vincent
    Petitchef

    RăspundeţiȘtergere
  15. haide dupa cadouri pe blogul meu ti-am facut niste floricele din dovlecel si morcov

    RăspundeţiȘtergere
  16. “La multi ani”, multa sanatate si realizari in tot ce iti doresti! Pupici.

    RăspundeţiȘtergere
  17. Multumesc fetelor,ma bucur de felicitari si cadouri pentru care va multumesc din suflet si va pup pe toate.

    RăspundeţiȘtergere