Translate

sâmbătă, 11 septembrie 2010

ECLER

200 ml apa
100 gr untura
100 gr faina
un varf lingurita sare
5 oua
Se pune la fiert apa cu sarea,iar cand incepe sa clocoteasca se pune untura,se ia de pe foc si se amesteca bine faina si se pune din nou la foc mic cateva minute(5"),lasam compozitia sa se arcoreasca si adaugam ouale cate unul amestecand bine dupa fiecare,punem cu lingurita sau cu spritul in tava cocoloase si coacem la foc tare 10-12 minute.Se pot umple cu budinca ,frisca,divesrse creme.Eu am facut o crema din 200 gr unt amestecat cu  o budinca de vanilie fiarta si racita.

10 comentarii:

  1. Faine eclere, pot sa-ti propun, sa incerci reteta ta, sa o schimbi; 200 ml lapte, 100 g unt (cat mai gras), 100 g faina un varf de sare si 5 oua. Vezi reteta ta dar modificata si o sa-mi dai dreptatecand vezi produsul,alt apect si alt gust. Eu evit untura si sa sti ca peste tot unde dau de o reteta cu untura pun unt cat mai gras si iasa perfect...Sper ca nu am deranjat, intodeauna candpot sa ajut o fac...

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Surac de aprecieri si de sfaturi,le fac si eu si cu unt,depinde ce ma prin casa,,,,si nu ma supar de sfaturi culinare niciodata,numai asa invatam.Te pup si te mai astept pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Bune si faine eclere ai facut Mirelus!arunca cateva si la mine!Bine te-am gasit si sa stii ca m-am bucurat foarte mult cand am vazut ceea ce mi-ai scris.Mi-a fost si mie foarte dor de tine dar sa stii ca eu am mai intrat pe net si am vazut ce mai faci si ce mai bucatatresti!te pupic si sa ai o duminica placuta!p.s.daca vrei sa vb si sa ne vedem te invit pe yahoo sau pe skape.astept raspuns ca sa-ti dau adresa,bineinteles daca i-ti face placere!pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Gabriela,cu multa placere,abia astept sa ma i vb.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine eclerele tale! Sunt preferatele sotului meu, dar inca nu am avut curaj sa le prestez. Mi se pare usoara reteta ta si sper sa o incerc cat mai curand! O saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc Georgette,si mie mi-a fost groaza prima data,dar sa stii ca se fac usor,sa-mi spui cum ti-au iesit.O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Buuuuune eclerele!!!Iau si eu 2 si in schimb iti ofer cu drag un premiu!!!Te astept......

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Judy,am sa vin numaidecat dupa ele.O zi frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. vai ce faini ecleri i-as manca pe toti,nu mi-ai lasat si mie,eu am facut azi prajitura Alba ca zapada,tare gustoasa e pt.ca-i cu cocos,pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc Doinitza,,,si Alba ca zapada este tare buna,si mie imi place tare mult.Te pup!!

    RăspundețiȘtergere