Translate

joi, 9 septembrie 2010

PRAJITURA CU CAISE

1 foaie aluat foietaj(500 gr)
1 compot de caise
scortisoara
5 linguri pesmet(preslu)
Crema:300 ml lapte se fierbe cu 5 linguri de gris si 150 gr zahar,se lasa la racit.Separat amestecam 3 galbenusuri cu 50 gr zahar ,adaugam 6 linguri smantana si amestecul de gris racit ,iar la sfarsit albusele batute spuma cu 50 gr zahar.
Intr-o tava asezam foaia de aluat,punem caisele peste care presaram pesmetul si scortisoara si turnam crema,dam la cuptor si coacem aproximativ 1 h,dupa care inchidem focul si deschidem putin usa cuptorului,lasam prajitura sa se raceasca in cuptor sa nu se crape(eu am scos-o imediat pentr-ca am avut de copt painea si mi s-a crapat)oricum este gustoasa ,rece se feliaza si se pudreaza cu zahar macinat.

8 comentarii:

  1. Vai ce de bunatati ai pregatit, de cind n-am fost la Tine!
    Nici nu stiu din care sa gust!
    Fiecare arata super!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca-i o bunatate(la cum arata...mmmm)!!!
    Faci numai bunatati,felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Juci,sa le incerci pe toate ca merita(zic eu))Pupici si te mai astept.

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc Judy,ma bucur ca apreciezi bucataria mea.Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela, tu chiar im faci pofta cu prajiturile tale, unde gasec eu acuma caise...Super prajitura...

    RăspundețiȘtergere
  6. Draga Surac,caise se gasesc in compot,ca si eu am pus compot ,desi am si in congelator,dar a fost mai rapid decat sa decongelez.Multumesc de aprecieri.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciao prepari davvero dei bei dolci, è un piacere seguirti :)
    buon fine settimana

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Stefania si te mai astept pe la mine,pupici!!! si o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere