Translate

duminică, 24 octombrie 2010

CHEC CU CAPSUNI SI BANANE

2 oua +1 albus se freaca crema cu 200 gr zahar,10linguri ulei,


100 ml lapte,1 praf de copt,250 gr faina,amestecul se imparte in doua,in una adaugam vanilie,iar in cealalta 1 budinca de capsuni si inca 2 linguri lapte.Tapetam o forma de chec si punem in mijloc 1 lingura compozitie alba,peste care punem 1 lingura compozitie roz,apoi 1 alba,una roz toate la mijloc una peste alta pana se termina.Deasupra presaram capsuni(1 conserva)si feliem banane(2 bucati).Dam tava la cuptor si coacem cca 40-45 minute la foc mic.Rece se pudreaza cu zahar .

16 comentarii:

  1. Mirela, arata bine de tot checul, cred ca are o aroma deosebita, ce frumoase nunante a imprumutat din sucul fructelor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare " nuci si usturoi" :)Te astept sa ni te alaturi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. uau ce cheg frumos colorat ai facut,inca nu am incercat aceasta varianta,trebuie sa fie tare gustos!te pupik! o seara faina i-ti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mmmm, ce bine arata checul tau roz...nu am mancat si nici nu am facut niciodata asa ceva, dar imi notez, ca am niste zmeura la congelator. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Maria elena,culoarea este mai mult de la budinca de capsuni,asa a iesit compozitia roz(ma pregatisem sa pun colorant,dar nu a fost nevoie,am primit cateva budinci din germania printre care si de capsuni,se vede nu?)pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multam Gabriela,,,tu ma lauzi oricum ar iesi,,,,te pup cu mult drag,,,a fost tare bun.

    RăspundețiȘtergere
  7. Juci,te astept cu bratele deschise....pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa incerci Liana,este tare aromat,cu zmeura este si mai aromat.Pupici si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. si mie-mi plac culorile iar gustul nici nu vreau sa ma gandesc,ca mor

    RăspundețiȘtergere
  10. Doinitza,este foarte aromat,nici eu nu ma asteptam,dar ne-a placut tare mult.

    RăspundețiȘtergere