Translate

sâmbătă, 23 octombrie 2010

PRAJITURA MONA LISA

BLAT:
2 galbenuse de ou se freaca spuma cu 250 gr zahar pudra,100 gr unt,3 linguri cacao,se spumuiesc bine dupa care se pune 1/2 cana lapte,1 lingurita bicarbonat stins cu zeama de lamaie,cele 2 albuse batute spuma si 250 gr faina cernuta.Se toarna compozitiz in tava tapetata cu hartie de copt si se coace cca 25-30 minute la foc potrivit,apoi se lasa la racit.
CREMA:




3 oua intregi,250 gr zahar,2 liguri cacao se bat pe baie de abur pana se intaresc,apoi se lasa la racit ,dupa care se amesteca cu 250 gr unt spumuit.
GLAZURA:
3 albuse batute cu trei linguri de apa si o cana de zahar pe abur pana se intaresc bine.
Blatul racit se taie in doua si se insiropeaza cu un sirop de zahar in care adaugam 2 esente de rom(cat de mult rom)iar intre blaturi asezam crema si deasupra glazura.Se da la rece 1 h apoi se poate servi.
FOARTE BUNA!!!!!

10 comentarii:

  1. Mai da te-ai pus serios pe treaba,faci niste prajituri de-mi ploua in gura!saptamana viitoare am sa incerc sa fac si eu prajitura asta sigur le va placea la ai mei!te pupik si sa ai o duminica placuta!

    RăspundeţiȘtergere
  2. Bun gasit!
    Nu reusesc sa salvez reteta la favorite.Fac asta zilnic cu alte retete, insa cu aceasta nu am reusit.
    Multumesc!

    RăspundeţiȘtergere
  3. Multumesc Maria de aprecieri,ca intotdeauna draguta ,,,o seara frumoasa!!

    RăspundeţiȘtergere
  4. Draga Gabriela,,,,da ai vrea cumva sa slabesc!!!nici vorba,,, daca va place ciocolata sigur este pe gustul vostru,,,sa-mi spui cum ti-a iesit,ca este o reteta de zeci de ani,de la strabunica,,,pupicei si o seara faina!!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. Multumesc de vizita lavinia,nu stiu ce sa spun,,,poate am setat eu ceva ,,,,am sa verific,,,prajitura este delicioasa,,,,sper sa-ti placa.Pupici si o seara frumoasa!!

    RăspundeţiȘtergere
  6. Nici vorba Mirelus,nu vreau sa slabesti cu toate ca nu stiu cate kg ai.Baietii mei sant innebuniti dupa ciocolata ,eu, sant aia care nu prea i-mi place dar ma rog daca e buna praji o mananc!te pupik!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Gabriela draga,am ceva kile,,,,,(75 kg si 165 inaltime)dar cum toata viata adica 35 de ani din 40 am tot fost slaba si vesnic flamanda(bineinteles tinand cure)nu m-a iubit nimeni,acum sunt mai plinuta si sunt iubita la intensitate maxima(al doile sot este minunat))Pupici draga si o saptamana frumoasa)

    RăspundeţiȘtergere
  8. ce eleganta ti-a iesit praji.asta,trebuie sa o retin,mersi

    RăspundeţiȘtergere
  9. cine te place iubeste sufletul din tine,nu conteaza kilogramele,sa fi la fel de iubita si la 100de ani,eu am implinit 18ani si tot ma iubeste,sper:_)),ma duc sa-l intreb,hahaha

    RăspundeţiȘtergere