Translate

duminică, 31 octombrie 2010

SARMALE IN VARZA DULCE

1 capatana varza,se desfac cu grija frunzele(sa nu se rupa),apoi se oparesc in doi litri de apa +1 lingura sare si 100 ml otet,scufundam fiecare frunza cateva secunde in lichidul clocototind,apoi o scoatem si lasam sa se raceasca.Umplem fiecare frunza cu compozitie de sarmale(carne,ceapa,orez,codimente),asezam sarmalele in oala ,turnam peste ele 1 cana apa si 1 litru bulion de casa,1 crenguta marar uscat si lasam sa fiarba la foc mic pana este fiarta umplutura,aprox 1h(mie mi-au iesit 28 de sarmale).

6 comentarii:

  1. Yamiii...si eu am facut 40 sarmale si am dus la munte. Sunt duper bune. Eu pun si cimbru in ele.
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Bianca,si eu pun cimbru,dar la cele cu varza murata,astea fiind cu bulion nu pun.Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Juci,te astept cu mare,mare drag,pupici!!

    RăspundețiȘtergere
  4. sarmalute lungarete sa te ungi pe sub mustete:-)),imi plac cu smantana si sa vezi ce bune sunt cu pasat,am facut la tara

    RăspundețiȘtergere
  5. Asa este Doinitza,sunt bune si cu smantana si cu pasat.

    RăspundețiȘtergere