Translate

miercuri, 3 noiembrie 2010

PLACINTELE CU BRANZA SI VISINE

450 gr aluat foietaj
1/2 kg visine(din congelator)
250 gr branza amestecata cu 2 oua,2 linguri gris,100 gr zahar,1 esenta de vanilie.




Aluatul se taie in 6 bucati egale(al meu a fost taiat gata in 6 foi),pe jumatate din fiecare foaie se pune 2 linguri branza ,deasupra visine,ungem marginile cu albus,impaturam in doua,lipim marginile apasand cu o furculita,asezam placintelele in tava tapetata cu hartie,le crestam pe mijloc cu un cutit,le ungem cu ou si le coacem 25 minute .

16 comentarii:

  1. Mama ce -mi plac cum arata!Super combinatia!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Ionela de aprecieri,te mai astept in bucataria mea.O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte fain, trimite una si mie, mai ales cu visine...

    RăspundețiȘtergere
  4. deja le simt mirosul si ce frumos le-ai pregatit,te pupic

    RăspundețiȘtergere
  5. arata tare bine!am sa le incerc si eu...sunt mare fan foietaj...

    RăspundețiȘtergere
  6. tarziu Surac,dar am sa tin cont,,,,,

    RăspundețiȘtergere
  7. Juci,,sunt si preferatele mele.Te pup!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Geta,sunt tare gustoase.

    RăspundețiȘtergere
  9. Placintelele acestea trebuie sa fie o minunatie!!!!!!Felicitari,ti-au iesit super!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. wow ce faine sant!vreau si eu!! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Data viitoare,Gabriela draga,sigur am sa-ti trimit,,,,,pupici si o zi faina!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe si foarte apetisante.
    Te pup si-ti doresc un weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc Yvonne.weekwnd placut si tie!!!

    RăspundețiȘtergere