Translate

vineri, 17 decembrie 2010

DULCEATA DE KIVI


3 kg fructe kivi
2 kg zahar
1 lamaie
1/2 conservant
  Fructele se curata de coaja si se taie cubulete mai mari peste care se pune zaharul si zeama de la lamaie si se lasa pana sunt acoperite de sirop,mai amestecam din cand in cand,dupa care se fierb pana scade siropul si se leaga ,le turnam in borcane sterilizate,punem borcanele in patura,dar fara capace,iar cand sunt reci punem capacele si le punem pe raft.
  Este o dulceata aromata.
 Se serveste cu biscuiti,paine prajita,paine cu unt,prajituri,fursecuri.

4 comentarii:

  1. n-am mai vazut dulceata de kiwi ,ador fructul asta,trebuie incercata musai,ca salivez deja,te tuc

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am facut-o anul trecut cand am avut o gramada de kiwi cumparate si nu le-a mancat nimeni ,,,,,,facusem dulceata de portocale si mi-a venit ideea sa fac si de kiwi ca sa nu le arunc,,,,,este deliciosa,aproape ca cea de nuci verzi,sigur o sa-ti placa,,,,te pup si eu cu mare drag!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. ooaaaauuuuu! cred k o sa faac si eu asa dulceatzaa!!!arata super..pupici...si la cat mai multe retetee!

    RăspundețiȘtergere
  4. Me and you,multumesc de apreciere si ma bucur ca-ti place,,,,la fel si tie "la cat mai multe retete",te pup si eu cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere