Skip to main content

FRIPTURA DE PORC IMPLETITA CU CARNATI




1 bucata carne de porc(cca 1.5-2 kg)
2 bucati carnati
Carnea se feliaza pe lung in trei bucati,fara a se taia complet la unul din capete,se impleteste in trei apoi se strecoara cu grija carnatul prin impletitura(daca reusiti sa impletiti in 5 este super,eu nu am reusit fiind ca mi-a tot alunecat),se codimenteza cu sare,piper boia,rozmarin, bucati de usturoi infipte in carne,se aseaza in tava ,se adauga o cana de apa si se da la cuptor 1h la foc potrivit,stropind-o din cand in cand cu zeama din tava.Eu am servit-o cu bulgari de cartofi piure ,cartofi si morcovi copti cu usturoi si hrean cu smantana.

Inspiratia a fost "Cireasa de pe tort",o pregatise Monica Barladeanu pentru invitatii sai.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks