Translate

luni, 27 decembrie 2010

MASA DE CRACIUN 2010

Aperitive:
RULADA CU MAC
RULADA CU BULION
CHIFTELUTE CU OUA SI CASCAVAL
RULADA CU CARNE DE CARNAT
SALATA DE VINETE
BRIOSE  APERITIV
TOBA
CALDABOS
BRANZA TELEMEA
CASCAVAL
GOGOSARI MURATI
CASTRAVETI MURATI
Saratele:
SARATELE CU BRANZA SI MARAR
SARATELE FRAGEDE
Am mai servit:
CIORBA DE LEGUME CU CARNE DE PORC
SARMALUTE CU SMANTANA


COLACI


FRIPTURA DE PORC IMPLETITA CU CARNATI
COMPOT DE PRUNE(MIE IMI PLACE SA-L MANANC CU FRIPTURA SI CARNATI)
MORCOVI SI CARTOFI COPTI CU USTUROI
HREAN CU SMANTANA
Prajituri:
PRAJITURA ALBA CU VISINE

RAFAELLO
PRAJITURA CU NUCA SI ROM

COZONAC
FURSECURI

14 comentarii:

  1. Ce masa bogata ati avut....super!!1

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce minunat este de sarbatori cand masa este plina cu bunatati. E bine ca uitam ce munca a fost ca sa iasa masa frumoasa. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. ASA ESTE BIANCA,,,,M-AM STRADUIT SA AVEM DE TOATE,,,,,DESI EU DE OBICEI GATESC MAI MULTE FELURI INTR-O ZI,SA AVEM DE UNDE ALEGE SI NU PREA NE-A FOST POFTA DE CEVA ANUME.

    RăspundețiȘtergere
  4. SARA,,,,EU TOT TIMPUL FAC ASA MULTE FELURI,NU DOAR DE SARBATORI,,,,,,IMI PLACE SA AVEM DE UNDE ALEGE,,,,SI IMI PLACE SA GATESC.PUPICI!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Minunata ,masa de craciun,Mirela!Imbelsugata cu de toate!
    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere
  6. Un menu somptueux. Toutes mes félicitations.
    BRAVO!!!
    Bonne fête Mirela et tous mes vœux pour cette nouvelle année.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce de bunatati ai facut!
    Esti o gospodina harnicuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. MULTUMESC JANET,LA FEL ITI DORESC SI EU TIE!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. NADJI,,,MERCI POUR LES SALUTATIONS,ET JE VOUS SOUHAITE UNE BONNE ANNE!!!!KISSES!!

    RăspundețiȘtergere
  10. MULTUMESC DIN SUFLET JUCI,,,,MA STRADUIESC !!!

    RăspundețiȘtergere
  11. si tu mai eclipsat ce de bunatati,tot la ele o sa-mi stea gandul,pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. lASA CA NICI CU TINE NU MI-E RUSINE.TE PUP!!!

    RăspundețiȘtergere