Translate

marți, 21 decembrie 2010

SARATELE CU BRANZA DE BURDUF SI MARAR

500-550 gr faina
3 linguri pline cu varf untura
15 gr drojdie proaspata
1 lingurita zahar
1 lingurita sare
200 gr branza de burduf
100 ml lapte caldut
3 linguri pline marar tocat
1 ou
1 galbenus pentru uns
sare de mare,chimen,susan,seminte
Se amesteca toate ingredientele,iasa un aluat moale si nelipicios ,care se lucreaza super usor si se lasa la dospit 1h,dupa care se intinde in foaie si se taie forme ,in cazul meu stelute si braduti care se aseaza in tava tapetata cu hartie de copt,se ung cu galbenus+1 lingurita lapte ,se presara sare si se decoreaza in spiritul craciunului dupa imaginatie,se coc 20 minute la foc tare.



13 comentarii:

  1. Saratelele sunt preferatele mele! As manca non-stop:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Danutza,si noua ne plac,de asta am asi facut asa multe,desi fac destul de des.

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Mirela, arata bine nu stiu la gust, dar cred ca e super. Am sa-ti dau o reteta de saretele super; 5 cani de faina, 1 cana (aceasi cana de vin alb sec), 1 cana ( aceasi cana de ulei normal), 1 pliculet de praf de copt, 1 lingura plina de sare. Toate ingrediente se amesteca bine si ias un aluat fraget, care se pune in frigider pentru 1 ora(h), dupa care se intinde, fara sa mai adaugi faina se taie in forme dorite se unge cu galbenus se da cu chimeon (chimen) si se coace la foc tare 220 c. Pofta buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu, si eu, dimineata, la pranz si seara.
    Foarte bune si aspectuoase ti-au iesit.
    Te pup si-ti doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  5. Surac,multumesc de reteta,am sa o fac cu siguranta la revelion(vinul se poate inlociu???),si ale mele sunt tare fragede si gustoase,fac reteta asta de cand eram copil.

    RăspundețiȘtergere
  6. Surac,daca inlocuiesc vinul cu apa minerala +2 linguri de otet?o sa fie in regula??????nu prea consumam vin alb,,,,sotul meu bea doar rosu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Yvonne,,,si noua ne palce,,,,doar se vede ca am facut nu gluma....Pupici si o seara faina si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc Maria ,intradevar sunt bune.

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna Mirela, nu merge inlocuit vinul trebuie sa faci exact ca in reteta. Nuti face grij de vin alb, el se evapora la copt, nu ramane nici un gram de alcohol dar da un gust fenomenal( o sa vezi ca are un gust de cascaval) chiar daca nai pus cascaval. Numai bine si spor la bucatarie...

    RăspundețiȘtergere
  10. Ioi, tulai Doamne, de-astea daca as vedea si pe jos, m-as apleca dupa ele si le-as manca, asa de mult imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ioi,tulai,tu LIana,,,,,si tu esti clujeanca sau bistriteanca,ca de soacra-ta stiu ca-i din cluj,ca pe-acolo se vb cu tulai,PUPICI!!

    RăspundețiȘtergere