Skip to main content

SARATELE FRAGEDE

1 kg faina
300 gr untura
100 gr unt
3 lingurite sare
30 gr drojdie proaspata
150 ml lapte
2 linguri smantana
1 ou pentru aluat
1 lingurita zahar
1 galbenus+1 lingurita lapte pentru uns
100 gr cascaval pentru ras si pentru umplutura la perinite
chimen,susan,seminte floarea soarelui pentru decor
sare de mare pentru presarat deasupra.




Se amesteca toate ingredientele,se mai adauga putina faina daca mai trebuie,pentru un aluat moale,dar nelipicios,aluatul se lasa la dospit 30 minute dupa care se intinde in foaie ,se rade cascaval ,se presara sare de mare si pe unele chimen,pe altele susan, se aseaza foaia in tava tapetata cu hartie de copt si se taie fasii,eu unele le-am taiat cu forma de fursecuri rotunda,am pus o bucatica de cascaval,am impaturat in doua,le-am apasat marginile cu furculita,uns cu ou,presarat sare si seminte de floarae soarelui.Se coc la fac tare 20 minute,nu prea rumenite ca se usuca.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks