Translate

luni, 24 ianuarie 2011

ARDEI UMPLUT CU CARNE DE VITA

500 gr carne de vita tocata
9 buc de ardei curatati de seminte(eu am avut de la congelator,si cei congelati eu ai umplu inghetati petru a nu se inmuia)
1/2 cana orez bine spalat
3 cepe tocate marunt
sare,piper,boia
3-4 linguri ulei(pentru a inlocui grasimea care nu este in carne)
Pentru fiert:
1 pahar apa
1 litru suc de rosii
1 lingura zahar
1/2 lingura sare
2 catei de usturoi tocat marunt
cateva fire de patrunjel verde
Se omogenizeaza ingredientele si cu o lingurita umplem ardeii cu compozitia obtinuta.

Se aseaza ardeii in oala se toarna apa si sucul de rosii si lasam sa fiarba la foc mic,cand sunt fierti punem  usturoiul,lasam 5 minute sa mai fiarba,adaugam  zaharul si sarea ,lasam 2-3 clocote ,presaram patrunjelul si sunt gata de servit.
Zaharul este optional.

14 comentarii:

  1. ce pofta mi-este!!! n-am mai mancat din vara:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmmm....nu am mai facut de asta toamna!Este o idee pentru meniul de simbata!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu fac ardei umpluti cu carne de porc ,se intaresc doar cu carne de vita,in bulion pun o lingura de faina sa iasa un sos .Dar sigur sunt deliciosi si asa,fiecare cu gustul lui.

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutza,de multa vreme nu am facut nici eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Janeta,ma bucur ca ti-am dat o idee>Puuppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mirela,nu am patit niciodata sa mi se intareasca cu carne de vita.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-ai facut pofta, am uitat de cind n-am mai mincat ardei umpluti... De fapt aici fac doar ardei, as minca si cu ochii niste sarmalute in foi de vita... dar cu gindul la poftele mele, servesc un ardei de la tine... Pup !

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu am mai mancat din vara da vin la tine astazi la masa.....hihihi.

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela,te rog,desi nu cred ca te vei satura,,,,dar de poftaa,,,,Pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Maria,fugi la aeroport sa nu se inchida traficul aeriannnn si sa ajungi la masa,,,,,Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Mama ce pofta! De mult nu am facut ardei umpluti cu carne!
    o zi buna..pe curand!

    RăspundețiȘtergere
  12. Nicoleta,nici eu nu am facut de asta toamna,,,si chiar ne-a fost pofta.O zi buna si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Surpriza! Te asteapta un premiu , la mine pe blog!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  14. Juci,multumesc din suflet,vin fugutaaaa!!!!!Puuupppp!!!

    RăspundețiȘtergere