Translate

miercuri, 12 ianuarie 2011

CIORBA DE FASOLE BOABE CU CIOLAN AFUMAT

1/2   kg fasole boabe
1 buc ciolan afumat(al meu a fost dezosat si cantarea 1 1/2 kg)
2 morcovi taiat cubulete
2 pastarnaci taiat cubulete
1 felie radacina telina
2 linguri frunze tocate de telina
1 ardei gras(congelat am avut eu)taiat cubulete
3 linguri pasta de tomate
1 ceapa taiata cubulete
1 ardei iute tocat
sare,piper,boia iute
5 catei de usturoi tocat marunt
Eu le-m fiert in oala sub presiune 25 minute fara frunzele de telina pe care le-am adaugat dupa ce am luat capacul oalei(noua ne place mult telina si am vrut sa ramana toata aroma ) si fara usturoi care tot la sfarsit l-am adaugat.

12 comentarii:

  1. Ce pofta mi-ai facut, nu am mai mancat de mult. O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. super bunaaaaaaaaa....!!!!!! si eu fac acum insa fara ciolan....dar fasolea mi place sub orice forma...calda sau receeee.....pupici

    RăspundețiȘtergere
  3. Oau! Ce bine arata! Eu doua portii vreau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sara,nici eu nu am facut de mult,,,am primit comanda de la iubitul meu sot,,,O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Danutza,trimit o portie,,,doua si petru iubitul tau sot!!pup!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Me and you,asa este,superrrrrr,Pupici si o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Juci,pentru tine toata oala!!!te pup!!!!esti tare simpatica!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce pofta mi-ai facut....
    Chiar azi mi-a adus oasele sotul meu de la afumat asa ca am sa fac si eu.
    Imi place noaua fata a blogului...
    Vine primavara? Uf...ce bine...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Bianca,ma bucur ca-ti place fata noua a blogului,spor la gatit,iar la noi de cateva zile este foarte cald,astazi au fost 12 grade.La mama in curte au inflorit toporasii si ghioceii sunt imbobociti.Pupici!!Spor la treaba!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela,scumpo mi-ai facut pofta..
    nu am mai facut de mult.
    Si apropo de ciolan afumat,fiul meu
    din Elvetia mi-a amintit si mi-a zis ca
    data viitoare cand merg la el sa nu uit
    sa ii duc si lui.
    Sa ai o seara minunata!
    Te pup si imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  11. Elena,pune un semn pe frigider cu ciolanul,sa nu uiti.Te invit la o portie.Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere