Translate

duminică, 30 ianuarie 2011

OUA UMPLUTE CU PATEU IN SOS CU MARAR

5oua fierte tari curatate de coaja
100 gr pate de porc
2 catei de usturoi
piper alb,sare
Sos:
200 gr smantana
maioneza din 1 ou
2 lingurite marar verde tocat
sare,piper alb
Se omogenizeaza smantana cu maioneza,se codimenteaza ,amestecam mararul si o turnam pe un platou.
Decor:
Felii de carnat uscat
Felii de gogosar




Ouale se taie in doua,se scoate galbenusul din care facem o pasta cu pateul si usturoiul,codimentam si umplem albusele,care se aseaza pe patul de sos,se orneaza cu feliile de carnat si gogosar.

10 comentarii:

  1. mirela draga,nu stiu ce crezi tu,da'io m-am hotarat :vin la tine si-mi faci oua din astea si prajitura de care vrei tu !

    RăspundețiȘtergere
  2. ...yummyyy!
    Am un premiu pentru tine!
    Iti doresc o saptamina frumoasa!xxx

    RăspundețiȘtergere
  3. Danutza,,,si noua ne-au placut,puppp!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pansy,,,cu mare,mare drag,cand vrei tu,,,dar stai cateva zile,sa te pot rasfata,,,,puppp!!!1

    RăspundețiȘtergere
  5. Irina,ma bucur ca-ti place reteta,pupp!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu le fac dar fara usturoi si marar,cred ca-s delicioase si asa

    RăspundețiȘtergere
  7. Doinitza,am vrut sa nu fac tot reteta clasica si nu-mi pare rau,au fost tareeee buneee.

    RăspundețiȘtergere