Skip to main content

TOCHITURA CU CARNE DE VITA SI CIOLAN AFUMAT

500gr carne de vita
500 gr ciolan afumat dezosat
1 morcov
1 ardei iute
4 cepe
50 ml ulei
2 lingurite mustar cu boabe
2 linguri amidon
1 litru supa de vita
1 foaie dafin,sare,vegeta,piper,boia iute
Carnea am fiert-o in oala sub presiune,am scos-o si am feliat-o,supa am strecurat-o,1 litru am folosit aici,restul l-am pus-o in congelator pentru cand io venii randul.
Ceapa taiata solzisori+morcovul taiat rondele+ardeiul iute feliat,se calesc in ulei cateva minute pana devin aurii,se acopera cu supa de vita si se adauga ciolanul feliat ,se lasa as fiarba pana se inmoaie,apoi adaugam feliile de carne,foaia de dafin,codimentam lasam sa dea cateva clocote si adaugam amidonul inmuiat in 2-3 linguri supa de vita rece,amestecam ,lasam cateva clocote si oprim focul.
Galuste:
3 linguri de piure de cartofi,1 ou,doua linguri faina,doua linguri preslu,1 lingura marar tocat,se omogenizeaza,iar cu mana uda se fac bilute care se fierb in apa cu sare,cad se ridica sunt fierte.
Galustele se aseaza in sosul de carne si se servesc cu muraturi.Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks