Translate

sâmbătă, 19 februarie 2011

CHEC CU SCORTISOARA






2 albusuri batute spuma cu 50 gr zahar pudra.
100 gr unt mixat spuma cu 50 zahar tos,2 galbenusuri adaugate pe rand,100 gr faina + 1 lingurita praf de copt cernute,adaugam albusurile si scortisoara..Eu am oprit 3 linguri de compozitie inainte sa adaug scortisoara.Se toarna compozitia in tava unsa cu putin unt(sau ulei),iar deasupra am pus cele 3 linguri de compozitie oprita fara scortisoara.se coace la foc potrivit 20-25 minute.
checul l-am copt in forma mica de chec.

8 comentarii:

  1. Chiar am sa fac si eu asa ceva. Prietenul meu mereu ma roaga sa fac un dulce fara zahar - are diabet! - si 100 g zahar la un chec nu este mult deloc, ba se mai poate jongla si aici, inlocuind cu indulcitor praf la mixul de unt.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oana,poti inlocui zaharul cu zaharina(care o poti sfarama la masina de cafea,,,am o prietena care asa face pentru mama ei,,,,,te pup si ma bucur ca-ti pot fi de folos.

    RăspundețiȘtergere
  3. ...ce harnica esti: doua checuri si un cozonac!!!...ah,as vrea si eu o feliuta pe miine la cafea?!...oricare din ele sau...cite una din fiecare...hi,hi,hi...
    Te pup si weekend fain in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar imi este pofta! Eu am cam lenevit si n-am mai facut un chec de cam multicel:)
    Pup, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen,asta nu-i tot,plecam maine la Busteni si am facut multeee,,,,sa luam cu noi,,,,te servesc cu mare drag din fiecare,,,,pup si weekend frumos si tie!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza,te astept la mine,,,,,pupp!!!si weekend placut si voua!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Da,am vazut cite ai mai pregatit...Va doresc o vacanta minunata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Carmen,multumim din suflet,a fost ca-n povesti.Pupp!!

    RăspundețiȘtergere