Translate

joi, 3 februarie 2011

FURSECURI RUSTICE

Zilele trecute am vazut la Yvonne(miculinbucatarie.blogspot.com)niste fursecuri americane care mi-au tras cu ochiul,,,,,,ei si dat faptul ca suntem Romani,,,,,unii(ca sotul este ungur),le-am adaptat dupa papilele mele gustative de romanca si pentru ca isi iau forma cum le taie capul le-am denumit rustice si sunt deliiiciiiooooaaasee.Merita sa le faceti.
Aluat:
300 gr faina
200 gr zahar pudra
100 gr unt moale
100 gr untura moale
1/2 pliculet praf de copt
un varf cutit sare
3-4 linguri smantana
1 ou intreg+1 galbenus
Umplutura:
1 lingurita esenta vanilie
1 lingurita praf de scortisoara
2 linguri seminte de mac
200 gr visine congelate
100 gr nuca prajita si taiata bucatele mici
50 gr stafide









Pentru aluat mixam untul +untura+zaharul spuma,adugam oul,mixam,adaugam galbenusul,mixam,adaugam 1/2 din faina cernuta cu praful de copt si sarea,punem smantana si restul de faina,omogenizam bine dupa fiecare inrgedient.Obtinem  o compozitie moale(dar nu sa se poata turna,putin mai tare).Compozitia se imparte in doua,in una am pus vanilie, visine cogelate si taiate si cele 2 linguri de seminte de mac,iar in cealalta scortisoara,nucile si stafidele,omogenizam fiecare comopzitie cu ingredientele si punem cu lingurita cate o gramajoara din compozitie in tava tapetata cu hartie de copt , se coc la foc potrivit 8-10 minute ,pana devin aurii.

8 comentarii:

  1. Cred si eu ca au iesit bune, ca ce de bunatati ai folosit la pregatirea lor! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa fi fost tare bune fursecurile tale rustice,si vreau sa-ti spun ca arata si foarte bine!am sa le incerc cat de curand si pe astea!ps.draga mea Mirelus chiar daca nu ne cuoastem decat virtual,vreau sa-ti spun ca te simt ca pe cea mai buna prietena a mea si i-mi place ceea ce gatesti,cum ti-am mai spus ,multe din preparatele tale care i-mi fac cu ochiul le incerc si vreau sa-ti spun ca sant absolut delicioase!placintelele mau dat pe spate ,le-am incercat aproape pe toate si nu mai spun altele...deci esti preferata mea la nr 1.te pupik dulce si spor la gatit in continuare,ca eu de al un timp gatesc numai in fuga si nu mai apuc sa fac poze si sa postez,am sa intru mai rar pe blog,dar pentru asta te urmaresc eu,sa nu crezi ca scapi asa usor de mine sant ca,scaiul,glumesc=)pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase...iar daca sunt si cu visine tare, tare bune trebuie sa fi fost! pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Juci,merita facute,,,delicioaseee!!!pupp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Gabiela,,,nici nu stii ce mult ma bucura vorbele tale,,,,,te puppp cu drag de mii de ori!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Violette,,inca mai sunt,ca mai am,,,,pup!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Este bine de retinut aceasta reteta.

    RăspundețiȘtergere