Translate

vineri, 4 februarie 2011

MELCI CU USTUROI SI BOIA

Aluat:
500-550 gr faina
300 ml lapte
100 ml ulei
30 gr drojdie proaspata
1 lingurita zahar
1 lingura sare
1 ou
Umplutura:
1 caciulie usturoi
1/2 lingurita sare
50 ml ulei
1 lingura smanatana
1/2 lingurita boia
Mai avem nevoie:
2-3 linguri lapte
sare de mare
Tocati usturoiul marunt si se freaca ca maioneza cu sare si ulei,la sfarsit adugati smantana si omogenizati.










Pentru aluat framantati toate ingredientele si lasati pana isi dubleaza volumul,apoi impartiti aluatul in 11 bucati egale,intindeti fiecare bucata in foaie subtire(dreptunghiulara)Ungeti cu umplutura de usturoi si rulati,taiati pe mijloc,dar nu de tot(un capat sa ramana intreg )si rasuciti in jurul capatului intreg ambele fasii in asa fel incat sa fie tot timpul deasupra cu partea taiata,asezati fiecare melc in tava tapetata cu hartie de copt,ungeti cu lapte ,presarati sare de mare ,lasati sa mai creasca 30 minute dupa care coaceti la foc potrivit pana se rumenesc.
Tehnica de rasucire nu-mi apartine,am vazut-o pe mai multe bloguri,asa ca le multumesc fetelor care le-au facut pentru ea(idee).

8 comentarii:

  1. Mai poti furnicuto?:))
    Toata ziua faci ceva bun...
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow,absolut minunati!!!...tra sa recunosc ca as "infuleca" citiva dar nu prea m-as inghesui la facut,ha,ha,ha!!!
    Foarte faini,felicitari!XO

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai potttt,Bianca imi place sa bucataresc,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Carmen,multumesc,,,,,te servesc eu,,,,,sau vin sa-ti fac si tie,,,,pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. De unde ai reteta acesta fantastica?
    Imi place la nebunie, trebuie sa incerc!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Juci,ingredientele le-am imperecheat eu,,,,,dupa papilele mele gustative,,,,iar tehnica incolacirii am vazut-o pe mai multe bloguri culinare,,,,apai nu stiu a cui a fost ideea,,,,dar este super,,,,si-i multumesc autoarei daca vede,,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu prea imi dau seama cum le-ai impachetat,sper sa nu imi prind urechile cind o sa le fac.Solutia este sa vi la tine ,sunt gata facute.

    RăspundețiȘtergere
  8. Mirela,este tare usor,incolacesti ambele fasii roata pe langa coltul ramas intreg,ca un colac,,dar te astept si la mine cu placere,,,,,inca mai am,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere