Translate

luni, 14 februarie 2011

PLACINTE CU MAC,BRANZA DE BURDUF SI MARAR

Aluat:
1 kg faina
550 ml apa minerala calduta
35 gr drojdie proaspata
1 lingurita zahar
1 lingura sare
100 gr untura porc
2 linguri seminte de mac
Se framanta un aluat elastic si nelipicios,foarte usor de lucrat,,,,,,,restul procedati ca la :http://bucatariamirelei.blogspot.com/2011/01/placinte-cu-varza-murata.html
umplutura:
400 gr branza de burduf
150 ml smantana groasa(sa nu fie lichida)
2 linguri marar tocat








Se omogenizeaza.

16 comentarii:

  1. Bune tare placintele astea!
    Mie imi place tot ce e cu branza! Dulce sau sarat :P
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place combinatia de ingrediente, trebuie sa le incerc si eu.Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este Alina,,,tareee bunee!!!!O saptamana frumoasa si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutza,eu zic ca nu o sa-ti para rau.Puuppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mirela, ce mi-as baga dintisorii in primele poze... Mi-e foame, arunca si la mine macar una.. hai ca ies in balcon...
    Pupici si o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. Daniela,cu placere,dar esti tare departe si nu pot arunca ca mi-e drica ca nu nimeresc,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu fac placinte din astea, dar uite ca mac n-am bagat niciodata in aluat...o idee excelenta, o pun in aplicare cat de curand! pupici multi :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Des petits pains des plus élicieux.
    J'aime beaucoup.
    A très bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  9. Flory,multumesc de apreciere si de vizita,,,,,te mai astept!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Liana,ma bucur tare,tare mult ca ti-a placut ideea,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Nadji,ma bucur tare mult ca-ti plac,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. ioi ce pofta mi-ai facut,is facute cum imi plac mie fara ulei mult,is la servici si mi foame trimite-mi vreo doua,sa nu-mi stea gandul tot la ele :-)))))))

    RăspundețiȘtergere
  13. Doinitza,de data asta nici macar nu le-am uns cu ulei,doar ce am avut pe maini pentru a putea lucra aluatul,,,,nu pot sa-ti trimit,ca nu mai am,,,,dar data viitoare pun la posta,,,puppp si ma bucur ca-ti plac!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Sotul meu e inebunit dupa astfel de placinte. Le facem mai rar, dar acum chiar mi-ai facut si mie pofta. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sara,apuca-te de dreaba,se fac tare usor,,,mmmm,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere