Translate

marți, 15 februarie 2011

TOCANA DE LEGUME CU CARNE DE PORC

300 gr carne de porc(eu am avut cotlet,dar merge putin mai grasa)
2 cepe mari
2 ardei grasi
1 ardei iute(optional)
1 rosie(eu ardeii si rosiile le-am avut puse in congelator din toamna)
1 cartof mare
200 ml bulion
100 ml apa
50 ml ulei
vegeta,sare,piper,cimbru
Ceapa se taie solzi,carnea cubulete si se calesc in ulei pana se rumenesc putin,apoi adaugam ardeiul ,cartofii taiati felii(julien),rosia taiata in patru,bulionul si apa,ardeiul iute(eu l-am pus intreg,doar putin crapat cat sa iasa iuteala,dar se poate si toca marunt sau felii),se pune la fiert pana se fierbe carnea si se inmoaie legumele(la mine a fiert repede carnea,si nu a mai necesitat sa adaug apa,dar daca carnea este mai batrana sa nu riscati,o puteti fierbe inainte si folositi zeama de la ea in loc de apa),totul se fierbe pana scade lichidul si se frmeaza un sos,spre sfarsit codimentam dupa gust.






19 comentarii:

  1. Mi piace, mi piace... vin diseara in vizita la tine... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata delicios. Fac si eu azi tocana de cartofi cu porc. Abia astept. Pup.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm, ce bunatate... si ce bine arata!
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  4. Daniela,te astept cu mare drag,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Danutza si noua ne place tare mult tocana,,,,spor la bucatarit si Pofta buna!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Violette si noi zicem tot asa:mmmm,ce bunatate!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Waw, arata bine de tot, mi se face pofta, zau daca nu :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Aici sunt tot felul de bunatati ,o sa ma mut.....

    RăspundețiȘtergere
  9. Oana,Mirela,ma bucur ca va place,,,,,va pup si va doresc o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  10. mmmmmm,arata foarte bine!!!!te pup!

    RăspundețiȘtergere
  11. Draga mea mă uimești pe
    zi ce trece...arată bine și
    cred că a fost delicioasă..
    Să ai o zi frumoasă!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  12. buuuun!!!!! asa fac si eu dar pun mai multi cartofi,te pupic dulce

    RăspundețiȘtergere
  13. Flory,multumesc de apreciere,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Elena,ma bucur tare mult ac-mi apreciezi bucatele,,,,,puppp cu mare drag!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Doinitza,,,eu de obicei pun orez,dar am avut niste cartofi curatati ramasi(asa au ajunj in tocana mea))dar nu-mi pare rau,,,a fost taree bunn!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Tocana asta ,as manca-o cu turtele (asa se chiama la mine)ce le-ai postat anterior!Mor dupa ele!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  17. Da Janet,eu stiu ce-s turtele,am sa fac si din alea,dar astea au fost umplute,turtele sunt goale,,,ne facea si noua bunica.Puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Este guiso se ve muy delicioso y que bien elaborado paso apaso ,genial.abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  19. Rosita,multumesc,a fost delicioasa!!!

    RăspundețiȘtergere