Translate

sâmbătă, 19 februarie 2011

VILA MARIA BUSTENI

De cand sunt impreuna cu iubitul meu sot,in fiecare an facem concediu de doua ori,o data vara si mergem la mare unde avem cazare asigurata  LA VILA MARIA,unde este nemaipomenit de frumos ,curat si o stapana ospitaliera ; si o data iarna unde am tot fost la HERCULANE si am fost cazati la VILA SOIMUL,unde a fost foarte bine,doar ca insusi statiunea nu mai are ce sa ne ofere,am vazut tot ce se putea vedea,iar anul asta am zis sa schimbam putin decorul concediului,asa ca maine noapte plecam la Busteni unde avem cazare la VILA MARIA,pentru o saptamana  si speram sa gasim aceasi ospitalitate ca la mare, ca sa mai putem merge an de an.

14 comentarii:

  1. ferice de tine fato,te invidiez esti in luna de miere?????sa te distrezi la maxim si pt.noi,sa ai grija de sotiorul tau drag,sa traiesti fiecare clipa ,ca vezi viata asta trece pe langa noi, eu n-am mai fost in concediu demult,odata am renovat,altadata n-am avut finante suficiente,vara asta am nunti,of!!!!pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti-ai schimbat skinul :) sa-l porti sanatoasa, mie imi place mai mult decat culorile tari :)

    Ce zona splendida, cum sa nu te relaxezi in asa peisaj? Odihna placuta, Mirela!

    RăspundețiȘtergere
  3. Vacanta placuta si astept impresii si poze!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bună scumpa mea!
    Să ai un concediu cât mai plăcut
    alături de iubitul tău soț și
    bucurați-vă din plin de aceste zile!
    Te pup și imbrățișez cu tot dragul!
    P.S.Nu pot ține pasul cu tine cu
    atâtea delicatese...te-am trecut în
    carnețel și când vreau să fac ceva
    am de unde alege.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cand te intorci ai un premiu/leapsa la mine pe blog!pup si concediu placut!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai ce frumos ai facut blogul!credeam ca am gresit adresa,hi,hi!
    O ce frumos ca aveti vacanta!
    Sa va simtiti excelent oriunde ati fi!
    Te asteptam inapoi cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  7. Fetelor,va multumesc din suflet pentru urari,,,,,va pup cu mare,mare drag,,,,,puppppppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi pare rau sa spui ca nu mai ai ce vedea la herculane.era o statiune frumoasa si probabil acum uitata.e drept ca iarna e greu cu drumetia.sa ai o vacanta frumoasa la busteni.eu tot cred ca poate fi mai frumos la herculane,daca nu practici sporturi de iarna.pe de alta parte daca statiunea e paraginita....cum cred ca e...
    vacanta frumoasa sa ai,inca o data!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Vacanta placuta draga mea,a-ti ales un loc foarte frumos,daca eram si eu acasa i-ti faceam o vizita!Bucurativa si simtitiva bn si astept vesti de la voi!te pupic!

    RăspundețiȘtergere
  10. Pansy,m-ai inteles gresit,,,desi statiunea este o paragine,cine nu a fost niciodata si ai place muntele are ce vedea si nu se v-a plictisi,dar noi am fost cativa ani la rand si acusica cunoastem muntii pas cu pas,,,,la asta m-am referit,nu ca nu ai ce vedea,,pupp si multumesc de urare!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Gabriela,eu am mai fost la Busteni,dar sotul meu doar in trecere,asa ca am avut o vacanta de vis,,,,,,te pup cu mare drag!!!poate data viitoare,,,cine stie.

    RăspundețiȘtergere