Translate

luni, 14 martie 2011

CARTOFI GRATINATI

5 cartofi(maricei)taiati cubulete si firti in apa cu sare.
100 gr cascaval
3 oua
200 gr smantana
4 linguri pesmet
2 linguri ulei
cimbru,piper alb,sare de mare
cateva feliute de gogosar murat
Cele 3 oua se amesteca bine cu smantana si putina sare.
Intr-un vas termorezistent uns cu cele 2 linguri ulei ,tapetat cu 2 linguri pesmet,asezam cartofii scursi bine de apa,presaram cimbru si piper alb,turnam amestecul de oua peste ei ,acoperind toata suprafata,radem cascavalul ,asezam feliile de gogosar pe mijloc(sau dupa imaginatie) iar pe margini presaram cele 2 linguri de pesmet tot roata castronului pentru a absoarbe lichidul care se formeaza la copt,daca nu ajunge cele 2 linguri mai puneti.Se da vasul la cuptor pana se aureste si prinde pojghita deasupra.Se serveste ca atare sau ca si garnitura.

16 comentarii:

  1. tare mai imi plac cartofii gratinati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si noua Pansy.Pupp si o zi frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mirela, te astept la mine pe blog sa-ti ridici
    premiile primavara 2011.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu rezist la asa bunatati, pulpitza arata excelent si cartofii yummy! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Buni cartofii tai, mai ales cu pulpita aia rumena alaturi... Pupici si-o saptamina minunata !

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu am facut pulpe de pui,dar nu cu cartofi!Ai tai tare bine arata!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador mancarea facuta la cuptor! Ai si castraveti murati, nuu? ;-) puuup

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata tare frumosi, chiar facusem si eu de curand ceva similar :) O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mandala,fin fuguta,multumesc!!!!!!puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Danutza,ma bucur tare mult ca-ti place!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daniela,multumesc,o sapatamana frumoasa si tie!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Janet multumesc de apreciere,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Liana,am si castraveti murati,ca doar sunt harnicuta,nu?dar am mancat de data asta cu gogosar murat.Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  14. Explora,sunt multe variante si gusturi,eu deobicei ai fac cu ce am prin frigider.Puppp!!

    RăspundețiȘtergere