Translate

sâmbătă, 5 martie 2011

PASTE CU CONOPIDA

300 gr paste fierte
1 conopida(1,5 kg cruda)fiarta
4 bucati cremvusti
2 ciupercute
100 gr cascaval
3 castraveciori murati
sare,piper,boia
70 gr unt
Sos:
2 oua
300 gr smantana
1 lingurita vegeta
Se omogenizeaza bine.
Pt tapetat vasul:
2 linguri pesmet
2 linguri ulei







Intr-un vas termorezistent uns cu ulei si tapetat cu pasmet se aseaza pastele si conopida rupta bucatele,presaram sare si piper alb macinat,taiem castravetii rondele ,ai asezam deasupra iar peste taiem felii ciupercile si le asezam pe toata suprafata,peste ele turnam sosul iar din loc in loc infigem cate o bucatica de cremvusti crestat in partea de sus in patru(pentru a se desface ca o floricica la copt),razalim cascavalul si presaram boia pentru putina culoare.

14 comentarii:

  1. Imi place, ai pus multe bunatati acolo!!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum poate sa arate... oare de ce mi s-a facut foame dintr-o data.. abia am mancat!

    RăspundețiȘtergere
  3. O combinatie delicioasa.
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arată bestial...
    conopida este preferata mea..
    O seară excelentă!
    Te pup scumpo!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte colorata pasta ta. Eu paste cu conopida as minca non stop... le fac si cu kaizer-conopida si cu fasole pestrite-conopida... Nici o saptamina fara conopida... ha, ha... parca-s pe vremuri cind scria in ziare, nici o masa fara peste... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza,ma bucur ca-i pe gustul tau,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Felis,inseamna ca-ti place si tare ma bucur,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria,asa este,,delicioasa!!!pupp!

    RăspundețiȘtergere
  9. Elena,ca de obicei tare draguta in cuvinte,multumesc!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Bianca,ma bucur ca-ti place,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Daniela,erau vremuri bune atunci,luam peste ,dar pe langa mai luam si unt,si salam,,,,si aveam de toate prin frigider,,,,,si fericirea este ca avea toata lumea,acum unii au,uniii,,,,se uita lung,,,,si nu mi-a mila numai de bietii copilasi care vad si cer,,,,si nu-i de unde,,,ma doare sufletul la subiectul asta.Pupp cu mare drag,,,,esti tare draguta de fiecare data.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi si rusine, dar la sfirsit de saptamina ne batem pe laptop si calculator. Intodeauna eu ramin la urma. Ce bunatate ai facut iar! Arata supeeeer!

    RăspundețiȘtergere
  13. Juci,multumesc,asa este cand ai copii,,stai la rand,,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere