Translate

miercuri, 23 martie 2011

PRAJITURA CU CIOCOLATA,MAC SI COCOS

4 oua
4 linguri apa rece
8 linguri zahar

3 linguri faina
4 linguri ulei

2 linguri seminte de mac
50 gr nuca de cocos
1 praf de copt
Albusele impreuna cu apa se bat spuma,se adauga zaharul si se bate pana devine tare,se adauga uleiul si galbenusele, faina cu praful de copt cernute,apoi semintele de mac si cocosul,se omogenizeaza si se toarna compozitia in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina,se coace 20-25 minute la foc potrivit.Se lasa la racit.
Crema:
2 plicuri budinca de ciocolata se fierb cu 150 gr zahar si 350 ml lapte,30 ml aroma de ciocolata, pana devine un sos gros care racit se amesteca cu 200 gr unt.
Decor:
250 ml frisca lichida ca se bate cu 2 linguri zahar pudra.
Peste blatul racit intindem crema apoi decoram cu frisca,se da rece cel putin 1 h inainte de servire.

12 comentarii:

  1. foarte buna ca-i cu cocos si mac,ce sa mai vorbim ca si crema i de cioco,ma ling pe bot:-))))pupicei

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata foarte interesant, imi place. O seara placuta...

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna scumpa mea Mirela!
    Parcă ai știut că-mi plac
    prăjiturile cu frișcă..cred că
    sunt un deliciu,deja salivez...
    O seară minunată!
    Te pup și îmbrățișez cu multă dragoste!

    RăspundețiȘtergere
  4. Stiu, e miercuri, sint o pacatoasa care nu a putut sa se abtina sa nu serveasca cu gura plina o felie din prajitura ta... yamiii----

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar ai facut bunaciuni.
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Doinitza,taree bunaaa,yamiii zic si eu,,,Puuupppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Surac ma bucur ca-ti place,,,,,Puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena,urmatoarea cu frisca ti-o dedic tie,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Daniela,,,,,asa-i ca este buna??pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Medi,,,,iara am facut,,,,si buna,bunaaa,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce praji bun ai facut iarasi! Asta inseamna ca ai terminat cu casa? PUSI!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Juci,nu am terminat,abia am inceput,,,dar bucataria ramane ultima.Pupp!!

    RăspundețiȘtergere