Translate

vineri, 4 martie 2011

RULADA CU KIWI

Blat:
3 oua
1 lingura apa rece
4 linguri faina
5 linguri zahar
3 linguri ulei
Albusele cu apa se bat spuma cu zahar,apoi se adauga galbenusele,uleiul si la sfarsit faina cernuta,se omogenizeaza bine dupa fiecare ingredient.Aluatul se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si se coace 15-20 minute la foc mic,imediat scos din cuptor se ruleaza si se lasa la racit.
Crema:
150 gr unt
6 linguri zahar pudra
1 galbenus
esenta de vanilie
fructe de kiwi 7-8 bucati curatate si taiate cubulete.
Untul se freaca spuma cu zaharul.se adauga galbenusul si esenta de vanilie.
Ornare:
250 ml frisca batuta spuma cu vanilie





Se desface blatul se unge cu crema,se presara fructele de kiwi,le apasam putin cu palmele pentru a intra in crema,se ruleaza blatul la loc si se orneaza cu frisca dupa imaginatie.

26 de comentarii:

  1. Racoroasa si super gustoasa sigur! un weekend placut iti doresc :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te-ai dat pe rulade!Ce bine arata!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu fac rulade des, desertul meu preferat!
    A ta arata super delicioasa!!!
    Pup.

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa este Explora cuisine,,de obicei astfel de rulade fac vara,,,dar am avut fructe cumparate si nu prea trec decat in prajituri,,,,,oricum este buna si iarna,,,pup!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Janet,multumesc,asa este m-a apucat febra ruladelor,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Danutza,multumesc,nu pot spune ca-i preferat pentru ca mie imi place tot ce-i cu zahar,,,,,puppp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. woww, Mirela da ce de bunatati pregatesti... arata super si cred ca cu kiwi tare buna trebuie sa fie!
    pupici!un weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cat de bine arata si imi place foarte mult cum ai ornat rulada, felicitari

    RăspundețiȘtergere
  9. Adica, ai facut o rulada asa frumoasa si nu m-ai invitat `?!!! Lasa ca eu m-am prezentat singurita in casuta ta, ma servesc cu feliuta din imagine si... hmmm, buna, buna... Acum chiar mi s-a facut pofta cu gindul la kiwi... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  10. fainuta!!!! mie-mi plac ruladele si cele din carne si cele cu crema,iar kiwi e un fruct pe care-l ador,cand e copt,ca aduc astia acum niste porcarii, zilele trecute am luat aratau bine.dar nu aveau gust defel,cred ca le culeg verzi sau nu stiu ce-i cu ele,deci fan cocos,fan kiwi,pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi place ce frumos ai ornat-o. Cred ca-i un deliciu. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Immm ce bunaciune.O trec si eu pe lista.
    Te pup si-ti doresc weekend placut.

    RăspundețiȘtergere
  13. Mirela scumpa mea arată super...
    mă bucur că nu sunt așa pofticioasă,
    mai avea pe conștința....(glumesc)
    Un weekend exclent îți doresc!
    Mii de pupicei trimit către tine..

    RăspundețiȘtergere
  14. Violette,este buna si racoritoare,este mult mai potrivita vara,,,,dar ce sa-i faci pofta este pofta,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Daniela,cu multa,multa placere te-as servi,dar esti prea departe,,,,puppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Doinitza,am luat si eu de 2 ori pana le-am nimerit bune,,,,si am si facut rulada,,,,care a iesit delicioasa,puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  17. Sara,multumesc de apreciere,a iesit tare gustoasa!!!pup!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Yvonne ,ma bucur tare mult ca-ti place,,,,,te pup si eu cu mare drag si-ti doresc un weekend minunat!!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Elena,ma bucur ca-ti place,draguta ac de fiecare data,,,,,am primit pupicii si ai trimit inapoi!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Foarte frumos arata rulada asta !!!
    Precis e si delicioasa !
    Multumesc de vizita si te mai asteot cu mare drag !!!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  21. Mimi,multumesc de apreciere si ma bucur tare mult ca-ti pot lasa mesaje,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Liana,mai este buna,ca inca mai am,abia ieri am facut-o,,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere