Translate

sâmbătă, 19 martie 2011

RULOURI DE CARNE CU BRANZA TOPITA


10 bucati cotlet feliat pentru snitel
5 felii branza topita cu ardei taiate fiecare in doua(10 buc)
1 ou
vegeta,piper
faina,pesmet
ulei pentru prajit
Ale mele cotlete au fost mai micute,dar daca sunt mai mari puneti 1 felie intreaga de branza pe snitel,eu le-am taiat in doua ca sa nu dea pe margini si sa curga).
Carnea se bate ca pentru snitel,se codimenteaza cu vegeta si piper,se aseaza o felie de branza topita,se ruleaza si se baga capetii inauntru,ca la sarmale,se tavalesc prin faina,apoi prin oul batut cu putina vegeta,iar la sfarsit prin pesmet din abundenta si se prajesc in ulei incins pe ambele parti la foc potrivit pana se auresc.Se pot servi si ca aperitiv .

16 comentarii:

  1. Buna scumpa mea Mirela!
    Ce faci?ai dispărut o vreme
    de pe blog,ești bine?
    Arată super..și cred că sunt
    delicioase...
    Să ai un weekend excelent!
    Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa este draga mea Elena,,,,intru mai rar pentru ca redecoram casa si printre altele schimbam si mobila,,,,etc si vre-o 2 luni tot asa o sa fie,,,,dar de gatit tot gatesc si cand am un ragaz le postez.Puppp si ma bucur ca cineva ma iubeste (in afara de sotul meu)si imi poarta de grija!!!!Te puppp cu mare,mare drag!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte faine si apetisante. Parca sunt gordon belu.
    Pupici si weekend minunat

    RăspundețiȘtergere
  4. Bianca sa stii ca sunt si tare bune si aspectoase,puppp!!si weekend frumos si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. yummmi, asa bunatati vreau si eu!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte faine.Le trec si pe astea pe lista.
    Te pup cu drag si bine ai revenit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu fac rulouri ,doar ca pun si o felie de sunca ,sa fie ca si gordon bleu,o sa incerc si nu mai cu cascaval sau brinza ,oricum sunt super bune,sunt sanatoase fata de gordonul din comert,am doi devoratori pe aici,cred ca o sa ii trimit doar citeva zile pe la tine ,gatesti minunat.

    RăspundețiȘtergere
  8. ce bunatate!!! cred ca ti se topesc in gura asa calde,parca le simt deja,vezi cu decoratul gandeste bine dinainte ca pe urma e greu sa mai modifici,stiu din propria experienta mai ai timp sa mai si postezi eu am fost blocata vreo doua luni,spor la treaba,pupicei iubita

    RăspundețiȘtergere
  9. Danutza,este weekend te invit la Arad la o portie!!pup1!

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela cu multa placere,,,,,te pupp cu mare drag pentru toate cuvintele frumoase!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Yvonne,draguta ac de fiecare data,dar au fost un succes rulourile,si tare ma bucur ca-ti plac.Puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Doinitza,sunt tare bune si calde si reci,,,,,iar cu timpul,,,,am,nu ma pot plange,,,ca eu nu fac nimic,mesterul,iar cu decoratul zice sa ma las pe mana lui ca sigur o sa-mi placa,,,,cica face ceva modern,,,,,,vad eu,daca nu-mi place mai face o data,,,pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. un aperitiv excelent...tare, tare apetisante!
    weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  14. Vilette,ma bucur cati place,,,pupp i o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Oau!!Ce apetisante! Trimite citeva si la mine!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Juci,cu mare drag,,,,dar s-au terminat!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere