Translate

marți, 22 martie 2011

SEMILUNE TAVALITE CU MAC SI LAMAIE

Blat:
4 oua
8 linguri zahar
10 linguri faina
6 linguri ulei
2 linguri seminte de mac
coaja rasa de la 1 lamaie
5 linguri apa minerala
1 praf de copt
Sirop:
Sucul de la 1 lamaie mare(200 ml)
6 linguri zahar pudra
4 linguri apa
Decor:
nuca de cocos(cca 100 gr)
Pentru blat separam ouale,albusele impreuna cu apa minerala se bat spuma tare cu zaharul,adaugam galbenusele si uleiul,apoi faina cernuta cu praful de copt,semintele de mac si coaja de lamaie.Compozitia se toarna in tava unsa cu ulei si tapetata cu faina si se coace cca 20-25 minute la foc potrivit,Se lasa la racit.




Siropul se omogenizeaza toate ingredientele si se toarna uniform peste blatul racit si se taie cu un paharel in forma de semiluna care se tavaleste fiecare individual prin nuca de cocos si se aseaza pe un platou.

24 de comentarii:

  1. Buna scumoa mea Mirela!
    Arata super...le voi face
    si eu,azi am facut placinta cu mere.
    Sa ai o seara frumoasa!
    Te pup si imbratisez cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, ce-mi plac deserturile cu lamaie si mac! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Luce RICO!! Debe ser una delicia, me llevo la receta. Gracias por compartirla :)

    Un saludo

    RăspundețiȘtergere
  4. Sint cu cocos, vreau si eu... Ies in balcon ca sa imi expediezi vreo citeva ?! Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  5. Elena,multumesc din suflet,intotdeauna esti o draguta.Te pup cu mare,mare drag!!!O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mari,multumesc!!!!!Te pup cu mare drag!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur sunt bune ca sunt cu lamaie..yamy
    Spor la treaba
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. mirela, imi place mult cum ti-au iesit:D

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu vreau... nu am mai mancat de foarte mult timp o semi-luna. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Explora,asa zic si eu,,,bunee!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Diamond,ma bucur tare mult ca-ti plac!!pupp!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sara,te servesc cu mare drag!!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Foarte faine si bune cu siguranta.
    Te pup si-ti doresc o zi frumaosa.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu o reteta asemanatoare! N-am facut de 1oo de ani! Prajitura ta arata super gustos!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc Yvonne,,,au fost bune!!!

    RăspundețiȘtergere
  16. apoi si astea au tot ingredientele ce-mi plac mie deci buuuuune!!!si aspectoase din toate-as manca sau macar as gusta de pofta:-))))

    RăspundețiȘtergere
  17. O combinatie tare placuta papilelor gustative.........mac si lamaie.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  18. Doinitza,imi pare rau ca esti prea departe,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere