Translate

sâmbătă, 2 aprilie 2011

CARNE DE VITA CU ZARZAVATURI IN ASPIC

1 bucata carne de vita(1 kg)
2 morcovi
2 pastarnaci
sare,concentrat de vita,boabe de piper,foi de dafin,6 catei de usturoi
1 plic gelatina
Carnea se fierbe cu sare,foi de dafin,boabe piper si 4 catei de usturoi (eu am fiert in oala sub presiune),apoi se scoate carnea si se feliaza marunt ,zeama eu am aruncat-o,dar se poate pastra pentru o friptura la cuptor.
Separat se pun zarzavaturile la fiert ,cand sunt fierte se scot,iar zeama se codimenteaza cu concentratul de vita si cei 2 catei de usturoi,se mai dau cateva clocote si se adauga gelatina inmuiata in putina apa .Zarzavaturile se taie rondele sau cubulete si se aseaza pe fundul unul bol mare,sau mai multe micute unde se impart (ca si cantitate),deasupra lor se pun fasiile de carne si se toarna zeama deasupra lor.Se dau la rece.Racite se rastoarna pe un platou,sau individuale pe farfurioare la momentul servirii.

14 comentarii:

  1. Buna Mirela, ce harnicutza esti, ti-ai si facut postarea pe azi cu o reteta minunata! La noi este de abea 9:00 dimineata si ne bem cafelutza. Iti multumesc de vizita si te-as servi cu placere cu o portie de DOBOS, daca nu ne-ar desparti oceanul. Dar te invit virtual la o cafelutza aromata si o felie de prajiturica si-ti doresc un week-end minunat de primavara. (La noi inca ninge)Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce bine arata Mirela, parca te invita sa gusti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Abia astept sa fac si eu niste racituri, dar am sa fac cu piciorute de purcel, ca sa nu pun gelatina... Acum ca m-am uitat la farfuria ta, mi s-a facut foame si pofta... of, of... lasa ca-mi trece... Pupici si week-end placut !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca un tort adevarat! Supeeer!
    Duminica placuta! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. n-am facut niciodata ,cu alta carne dacat cu cea de porc,dar cum carnea de vita e foarte gustoasa ,la fel trebuie sa fie si raciturile tale,il trimit pe sotul ca moare dupa ele,o sa-i fac de pasti,pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Davella,multumesc din suflet,esti tare draguta,,,,,pup si o zi frumoasa,mie imi place zapada,,,,,asa ca ar putea sa ninga si la noi,nu m-ar deranja.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daniela,,,,te invit la o portie!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Juci,multumesc,,,pupicei!!!si duminica frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Doinitza,eu fac cu orice fel de carne,,,,,pui,porc,peste,vita,curcan,,,gasca,,,sunt delicioase si noua ne plac tare mult.Puppp si o duminica frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Cate bunaciuni ai mai facut.
    Dupa-amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere