Translate

vineri, 1 aprilie 2011

SALAM DE BISCUITI GLAZURAT

Compozitia de biscuiti este una normala care toata lumea cred ca o stie,doar ca nu am pus cacao,doar stafide si aroma de coniac.
Glazura:
1 borcan dulceata de piersici(400gr)
100 gr apa
1 plic gelatina
Gelatina se pune la inmuiat in apa,golim borcanul intr-o cratita,turnam apa cu gelatina si dam cateva clocote.





Compozitia de biscuiti se aseaza intr-o forma de chec se uniformizeaza si se apasa putin cu mana,apoi se toarna dulceata (optional se stropeste cu ciocolata topita si se presara nuca de cocos), se da la rece cca 1 ora dupa care se poate taia.

10 comentarii:

  1. e interesanta reteta,mersi si o zi buna

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow..ce deliciu..
    Să ai un weekend excelent
    scumpa mea!
    Te sărut și pe curand.

    RăspundețiȘtergere
  3. yaya,ma bucur ca-ti place.O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Elena,multumesc de aprecieri,te pup si weekend frumos si tie!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata foarte bine...chiar interesant!
    Weekend placut si pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nely,,asa am zis si eu cand l-am gustat,,,interesant si bun.Pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  7. cat de bine arata, si cand te gandesti ca este doar un salam de biscuiti... :) Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  8. Asa este Oana,si mai este si gustoasa,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat arata.Daca tu nu te hotarasti sa vii la mine, doar promiti, atunci sa stii ca iti fac eu o vizita.....hahaha.

    RăspundețiȘtergere
  10. Medi,,,,,hahaha,,,vreu sa o vad si pe asta,,,,,oricum esti bine venita.Pupp si o seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere