Translate

luni, 14 mai 2012

POZE APARTAMENT



























12 comentarii:

  1. Superb arata Mirlea.Sa-l stapaniti sanatosi si sa aveti parte doar de bucurii in el.
    te pup cu mult drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Yvonne,,,,multumesc din suflte!!!!!Te pup cu mare,mareee drag!!!!

      Ștergere
  2. O draga mea! Ma bucur, ca ai dat un semn de viata! Ce casa superba ai!
    Casa de vis! Felicitari din tot sufletul!!! Sanatate va doresc ca sa folositi muuulti muuulti ani ! Pupici!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet,,,,ne-am straduit si este pe gustul nostru.Sanatate ne dorim si noi sa ne putem bucura de el.Te pup cu mare,mare drag.Pupppp!!!

      Ștergere
  3. f f dragut! Sa va bucurati de el!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mirela draga apartamentul arata super fain.Sa va dea Dumnezeu multa sanatate pentru a va putea bucura de el.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lili multumimmmmmm,sa dea Dumnezeu sanatate la toata lumea,este lucrul cel mai important.Pupp!!!

      Ștergere
  5. De asta oi fi lipsit tu atata de pe blog ? Aveti un apartament foarte dragut,sa-l stapaniti sanatosi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pansy multumim tareeee muult.Apartamentul este gata de anul trecut din Iunie,am lipsit din alte motive personale si dezamagita de ce se intampla pe aici,niste mesaje rautacioase,pe care am reusit dupa un an de zile sa nu le mai bag in seama si am hotarat sa ma reintorc pe blog,ma bucur din suflet ca nu am fost uitata,oricum v-am vizitat blogurile zilnic.Te pup cu mare drag!!

      Ștergere
  6. Eu vreau sa iti doresc in primul rand ,,Bine ai revenit"cred ca acum dupa ce ai terminat cu aranjarea apartamentului ,care este super ,o sa intri din nou in bucatarie,sa ne incanti si cu retetele tale.Pupiceiiiii.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela ,,,,multumesc din suflet,,,,,am gatit si pana acuma pentru ca casa este gata de un an,,,,,,doar ca am facut o pauza,,,,,cred ca am sa revin din nou pe blog,,,,asa incetisor.Puppppp!!!!!

      Ștergere