Translate

vineri, 15 iunie 2012

BOTOSEI




10 comentarii:

  1. Vaiii cat is de dulci, tare priceputa esti.
    te pup si-ti doresc weekend fain.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet,fac de placere/Pupp si weekend fain si tie!!

      Ștergere
  2. Ce imi plac!Cati am mai impletit si eu cand aveam copii micuti!Acuuuum....nu am mai pus mana demult pe croseta sau andrele....am imbataranit!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ai nostri copii sunt mari,dar eu fac si pentru noi,iar de imbatranit nu am imbatranit,doar suntem de mult.Pupp!!

      Ștergere
  3. AMAZING!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc de vizita,iti urmaresc deja blogul.

      Ștergere
  4. Toata ziua mesteresti frumuseti mititele.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu doar mititele,si mari.pupp si o seara faina!!!!

      Ștergere
  5. Ce drgalasi sunt, arata tare bine si foarte frumos crosetati....!

    RăspundețiȘtergere