Translate

luni, 18 iunie 2012

PRAJITURA CU CAFEA SI VANILIE

Blat simplu din 5 oua,taiat in doua si bine insiropat cu cafea dulce.
Crema din 1 budinca (bine aromata cu vanilie) amestecata cu 200 ml frisca batutua.
Ornata cu frisca.

20 de comentarii:

  1. Daca este bine insiropata si cu aroma de cafea.....este tocmai pe placul meu!Arata grozav!
    O seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Janet,eu ador cafeaua si cum nu pot bea mai mult una pe zi,ma scap in cate o prajitura deasta bine aromata cu cafea.
      Puppp!

      Ștergere
  2. Cred ca e o combinatie foarte rafinata! Si mie o portie, te roooogg! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imediat Oana,cu tot dragul si sigur nu vei regreta.Puppp!

      Ștergere
  3. Mai ai,sau am ajuns prea tarziu?Imi place grozav.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce buna trebuie sa fie !! Imi place mult aroma de cafea in dulciuri.
    toate cele bune...pa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce fain se vede crema aia.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Yvonne,si eu am fost incantata de rezultat.Pupp!

      Ștergere
  6. Delicioasa combinatia, arata tare bine....

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow ce bine arata!...daca e cu coffee,e pe placu meu.xoxo

    RăspundețiȘtergere