Translate

joi, 13 septembrie 2012

DOVLECEI ORNAMENTALI

Productie proprie!!!!!!
 

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Anul viitor am sa pun si alte modele.
      Gabriela,daca vezi mesajul ia masuri,,,,nu-ti pot scrie mesaje la tine ca-mi apar tot felul de heroglife si oricat de corect le scriu pooopul meu nu ma lasa nici sa-l dezactivez pe el nici sa-ti scriu.Sa stii ca lazania este preferata mea.
      Mai sunt si alte bloguri pe care nu pot lasa mesaj,,,,,ajutoor!!!

      Ștergere
  2. sunt tare frumosi! imi aduc aminte ca ma jucam cu ei in copilarie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adnia,asa este,si noua ne plac cum arata,,,,,,,,sunt opera sotului meu si a mamei mele,,,,ei s-au ocupat,,,,unul a semanat si celalalt a cules,,,,,hihihi

      Ștergere
  3. Wooow, ce mult imi plac! Felicitari draga mea! :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. multumesc!!!!!pupppp si de la mine!!!!!!

    RăspundețiȘtergere