Translate

vineri, 14 septembrie 2012

RULADA CU BRANZA,CIOCOLATA SI COCOS

Blat:
3 oua
3 linguri apa rece
6 linguri zahar
4 linguri faina
2 linguri cacao
2 linguri ulei
Batem spuma  apa si ouale cu zaharul,adaugam uleiul,cacaoa si faina.turnam compozitia in tava mare de la aragaz (tapetata) si coacem 12-15 minute.Se ruleaza fierbinte.
Crema:
300 crema de branza(nesarata)
100 gr zahar pudra
esenta vanilie
50 gr nuca cocos
Se amesteca toate pana devine o crema fina si nu se mai simte zaharul.
Se umple rulada racita.
Ornare:
3 linguri crema de branza
3 linguri ciocolata topita(eu am pus de la borcan)
Ungem rulada si presaram fulgi de cocos.

15 comentarii:

  1. Arata bine, ciocolata are, asa ca pun reteta la favorite! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare faina reteta , total pe gustul meu

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoasa rulada, mai ai o felie si pt. mine? pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc fetelor pentru aprecieri!!!!!!
    Liana,mai am,daca te grabesti mai prinzi,,,,

    RăspundețiȘtergere
  5. niciodata nu m-am incumetat sa fac rulade....dar odata si-odata, tot le voi face!

    RăspundețiȘtergere
  6. DiaMar,multumesc!!!
    Adnia,cea mai simpla prajitura.
    Haplea,multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. buna ai un blog minunat ruladele arata fffbine
    Foi de ciocolata
    Blat de cocos
    Crema de capsuni
    Crema de vanilie
    ai facut si prajitura asta te rog ai putea sa pui reteta arata asa de bine succes in continuare cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ely,am notat reteta,iar prajitura se numeste "PRAJITURA COMBI".
      Multumesc de vizita si aprecieri!!
      O zi frumoasa!!

      Ștergere
  8. buna iti multumesc din suflet pt reteta daca vrei iti dau si eu retete pe care nu le ai tu coada de paun prajitura sah etc cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ely,astept retetele cu mult interes,O zi frumoasa!!

      Ștergere