Translate

duminică, 14 octombrie 2012

BRIOSE CU CAPSUNI SI BANANE

1 oua se bat spuma cu 7 linguri zahar,7 linguri ulei,7 linguri lapte,1 praf de copt si 12 linguri faina.Se toarna in forne,punem capsuni si felii de banane si coacem.


Deasupra optional crema de unt cu vanilie si mac.
Crema:
1 ou se bate pe abur cu 3 linguri de zahar,2 lapte si 4 linguri de mac macinat.Crema de ou racita se amesteca cu 150 gr unt.Daca vreti mai multa crema dublati cantitatea.

22 de comentarii:

  1. Extrem de rapida reteta, cu un rezultat mai mult decat bun!

    RăspundețiȘtergere
  2. 1 oua?? ai pus capsune inghetate? crema aia de vanilie cu mac tb sa fie foarte buna! pune si reteta, te rog. puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da Liana,1 ou si capsune inghetate.Pupp!

      Ștergere
    2. Aha, la crema am inteles,merci, dar la blat tot 1 ou?

      Ștergere
    3. Tot un ou,daca vrei mai multe bucati,dublezi cantitatile,eu am facut doar opt buc.

      Ștergere
  3. ¡Qué bella propuesta! abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca au iesit foarte bune.Crema aia am s-o incerc si eu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper sa-ti placa,mie tare mi-a placut fiind ca sunt fannnn macccc.

      Ștergere
  5. Delicioase briosele tale! Unde ai mai gasit capsuni?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Gabriela,multumesc!!!!iar capsuni in congelator,ca la supermarket sunt cam scumpe.

      Ștergere
  6. Delicioase ...o combinatie de fructe care imi place mult!
    o seara buna..pa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este Nico,delicioase in asa combinatie.

      Ștergere