Translate

vineri, 19 octombrie 2012

PRAJITURA TURNATA CU CAISE SI MAC


2 oua se bat spuma cu 10 linguri zahar,adaugam 7 linguri ulei,13 linguri faina , 10 linguri lapte si 1 praf de copt.Compozitia se imparte in doua,in una adaugam coaja de lamaie si in cealalta punem 5 linguri de mac macinat.Compozitia cu mac se toarna in tava tapetata cu hartie de copt si coacem pan prinde putina scoarta deasupra apoi scoatem tava si adaugam caisele pe toata suprafata si turnam cealalta compozitie si coacem pana trece testul scobitorii.Prajitura calda se taie in doua pe vertical si suprapunem cele doua blaturi lipindu-le cu putina dulceata de caise,deasupra punem ciocolata topita si presaram cocos.

11 comentarii:

  1. Arata bine tare!
    Imi plac caisele si cred ca se poate face si cu gem de caise. Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Any,si eu am facut-o prima data cu dulceata de caise,este la fel de buna.

      Ștergere
  2. Vaai, dar de unde mai iau eu caise acum ca sa fac bunatatea asta??O trec pe lista ;-) puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana,eu am avut la congelator,dar poti folosi si dulceata,este la fel de buna,Puppp!!!

      Ștergere
  3. N-am combinat ,macul cu caise niciodata,dar suna interesant, imi plac amandoua si arata foarte bine

    RăspundețiȘtergere