Translate

duminică, 31 martie 2013

PASTELE CATOLIC 2013




































12 comentarii:

  1. Paste fericit inca o data! Numai bunatati ai pregatit, salata de vinete si salata boeuf sunt preferatele mele, nu lipsesc de pe masa de sarbatoare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela sa ai un Paste fericit!! Ai pregatit o gramada de bunatati!

    RăspundețiȘtergere
  3. O masa imbelsugata si plina de bunatati! Sarbatori frumoase si linistite! Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Moaammaa, ce-i aici!!! Mi s-a umplut gura de saliva instant! Ce de bunatatuuuuri...de-mi vine sa-ti sparg usa, nu alta!! Sper ca ati avut Sarbatori binecuvantate cu liniste, pace si lumina in suflete! De belsug nu mai zic nimic, ca se vede....ma duc sa beau un pahar mare cu apa. :P
    puup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Liana,multumesc din suflet!!!!!!Intradevar am avut Sarbatori binecuvantate si multumim lui Dumnezeu pentru tot binele pe care l-am primit in ultimii ani si pe care al doresc tuturor prietenilor virtuali si reali!!Te pup cu mare drag si poate intr-o zi ne vom cunoaste!!

      Ștergere
  5. Hristos a-nviat!!! Cate pregatiri ai facut, felicitari!! numai bunatati, toate arata tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarat a inviat!!!Multumesc pentru aprecieri!!!!

      Ștergere