Translate

sâmbătă, 27 aprilie 2013

TORT ANCA


LA MULTI ANI ANCA!!!!!!
Blat de negresa taiat in trei:200 gr unt,200 gr zahar,200ciocolata maruie se topesc pe foc,putin racorita se adauga 6 oua pe rand,omogenizand bine dupa fiecare ou,adaugam 50-100 ml lapte,200 gr faina,1 praf de copt.Compozitia trebuie sa fie ca o smantana groasa.Se coace pana trece testul cu scobitoarea,dar nu foarte mult ,asa incat sa ramana cremoasa.Eu o prefer la test sa iasa scobitoarea usor prinsa cu aluat, eu o coc 10 minute la foc mare si 20-25 minute la foc mic in cuptor normal pe gaz,iar dupa 20 minute o tot verific cu scobitoarea.
Crema de budinca cu bucati de capsuni si frisca
Ornat cu crema de ciocolata:250 gr unt + 300 gr ciocolata(la cutie de la Lidl)+2 linguri cacao neagra.



11 comentarii:

  1. Yamiiiii,am luat si eu o bucatica din tortul acesta.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmmmmmm! Ce bine arată!
    Acum trebuie să mă hotărăsc ce prăjitură fac de Paște... Lasă: mă mai gândesc eu!:))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce minunatieeee, arata excelent! Asa o pofta de ciocolata m-a apucat acum, as manca si eu vreo 2-3 felii :) Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. super tort si sectiunea iti lasa gura apa!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Daaaaaaaaa, MINUNAT:) Nu am capsuni dar gasesc eu o varianta:) Spune mi te rog care este reteta de negresa pentru ca apare la mai multe dintre retetele tale de tort. PUP
    Monica

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Monica,multumesc pentru apreciere,am scris reteta de negresa pe care eu o folosesc la torturi,la crema am mai facut-o cu budinca de capsuni si bucati de banane.
      Te pup si spor la treaba!!!

      Ștergere
    2. Merci mult Mirela, acum ma pot apuca de treaba:))) Esti o adevarata zana cu bagheta magica:) Doar o misti putin si gata minunea, si poza:)) Aici m ai data gata:) Toate bune xxxxxx
      Monica

      Ștergere
    3. Cu mare drag!!!!!Spor la treaba!!!

      Ștergere