Skip to main content

CHEC CU DOVLEAC

4 oua
1 cana zahar
3 cani dovleac razalit si scurs de zeama
1 budinca vanilie
1 cana faina
1 praf de copt
100 ml ulei
scortisoara
 Galbenusele se freaca cu zaharul,uleiul,budinca,praful de copt,scortisoara ,dovleacul ,faina cernuta ,iar la sfarsit se incorporeaza cu albusele batute spuma.
Compozitia se toarne in forma unsa(cantitatea este pentru o tava de chec,eu am facut doua pentru ca cea cu gaura este micuta) si tapetata cu faina,sau cu hartie de copt,se coace pana trece testul scobitorii.Este foarte buna,la suprafata usor crocanta si inauntru cremoasa.Eu deasupra am topit ciocolata si am glazurat-o dar se poate si pudra sau taia in doua si umple cu o crema de vanilie.
Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks