Skip to main content

INTORSURI

Cum nu cred ca toata lumea stie ce sunt intorsurile,va pot spune ca seamana ca aspect cu langosii,dar sunt de o mie de ori mai bune.
Aluat:
1 cana apa minerala
450-500 gr faina
un praf de sare
Umplutura:
branza cu marar
dulceata de dovleac
iaurt de visine
Se framanta un aluat elastic care se intinde pe o fata de masa presarata foarte bine cu faina ,aluatul se intinde la inceput cu sucitorul apoi tragem de margini  cu mainile pana iasa o foaie prin care se poate citi ziarul,se unge foarte bine cu untura de porc topita(merge si cu unt foarte gras,dar este mai gustoasa cu untura) se ruleaza cu fata de masa apoi se taie bucati cat vrem sa iasa intorsura de mare.Fiecare bucata taiata o facem mingiuta si o lasam 10 minute sa se odihneasca,apoi o intindem sub forma de cerc si punem umplutura de branza cu marar  pe jumatate de cerc,iar cu cealalta parte acoperin si presam marginile,asa procedam cu toate si le prajim in ulei foarte incins.(Eu am impartit aluatul in doua ca sa pot lucra mai usor,desi imi amintesc ca eram destul de mica si bunica facea o foaie de ajungea pana la picioarele mesei ,apoi o rula,cu aceste intorsuri am crescut mare,,,)
Am umplut unele cu branza,unele cu dulceata de dovleac,iar trei le-am copt sub forma de cerc goale si le-am servit cu iaurt de visine.Sunt delicioase calde si reci.La copt veti vedea cum se umfla aluatul si se desface foite.
Sectiune cu branza.
                                                                      
Sectiune cu dovleac.
Sectiune cu iaurt.
Did you find this page useful? you can bookmark this page to your timeline for reference later! Thanks