Translate

duminică, 16 mai 2010

PREMIII

Aceste premii le ofer tuturor celor care imi calca pragul,dar mai ales celor de mai jos:
 ANCA; FLORI; MONI; KADIAVSDUTZU; FIMERE; LORY; CARMEN; DANIELA; GETA; MIMI; CAMI-CAMILA; DIAMOND; MIHAELA; MARIA-ELENA; PARADIS; VIO; DIDONA; CORNELIACHITA; MIRELA; LILI; SARAH; GABRIELA; YVONNE; JUDY; ALISON;MIHA;PRIMII PASI IN BUCATARIE; LACUCINAROMENA
   FETELOR VA PUP SI VA CONSIDER PRIETENELE MELE VIRTUALE,DAR MA BUCUR SI PENTRU NOI PRIETENII.

20 de comentarii:

  1. ms din suflet pt premiu mirela am venit repede sa il iau sa nu mi-o ia cineva inainte.te pup si o zi placuta in continuare iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mirela i-ti multumesc din suflet ca te-ai gandit la mine,mi-am ales un singur premiu care mi-a placut mai mult.Sper sa nu te superi pentru ca nu am luat si celelalte premii!te pup si noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Mirela,
    esti o super dragutza si si super bucatareasa!
    Multumesc pentru premiu si-mi face o deosebita placere sa-l ridic!
    Te pup cu drag,
    Mihaela

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multa placere Gabriela,nu ma supar,o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc Mihaela,ma bucur ca ti-au placut premiile.Te pup si o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu multa placere Geta!Te pup si o zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mirela draga, mersi mult de tot. Simpatice sint. Un inceput de saptamina minunat! Cami

    RăspundețiȘtergere
  8. multumesc mult ca te-ai gandit si la mine! Sunt extrem de dragute!
    Iti urez o zi super-frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. merci din suflet draga mea.le-am ridicat.pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Mirela, multumesc mult de premii! aceste premii sunt chiar dragute.Te pupic pentru ele si iti doresc o saptamana placuta!

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu multa placere fetelor,va pup si o saptamana frumoasa si voua!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc si eu pentru premiile acordate.O saptamina frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  13. Cu multa placere Paradis,o saptamana frumoasa si tie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Bravo pour tous ces prix.
    Bonne semaine et à bientôt.

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumec mult pt premii, sunt tare dragute.

    RăspundețiȘtergere